Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb En annan tråd kom in på hur den bästa kontorsplatsen ser ut och känner att det var dags att ge det en egen tråd. Hur anser ni att den...
Svar
19
· Visningar
801
Senast: athena
·
Äldre Har vi några Köpenhamnsbor/kunniga här inne som har koll på hur pass allvarligt man tar på 1 maj i Köpenhamn? Är butiker, restauranger...
Svar
7
· Visningar
577
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag är rätt säker på att familjens modem routern är trasig (skriver detta med min surfplattas mobila bredband), men jag har ingen aning...
Svar
8
· Visningar
773
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hur gör man när man säger upp sig? Måste det ske skriftligt? Vad ska man skriva i så fall? Är det vanligt att folk säger upp sig utan...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Jag har kommit på att jag inte alls vill jobba med det jag gör nu. Det jag vill jobba måste jag utbilda mig till annars går det inte att...
2
Svar
20
· Visningar
3 252
Senast: Björk
·
Trädgård & Växter Jag och min mor är väldigt sugna på att skaffa ett växthus till landet. Vi vill inte ha ett stort utan har främst tänkt ha några tomat-...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Anonymt nick, ni som vet vem jag är behöver inte avslöja mig. I helgen hade vi en afterwork med jobbet hemma hos en manlig kollega. Det...
28 29 30
Svar
588
· Visningar
32 560
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Finns det någon mera här på buke som efter cirka 6 månader på en arbetsplats börjar känna att det kryper i kroppen och man vill vidare...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Kan vi människor får knäledsinflammation som hästar? Hur känns det? Hur känns det att ha problem med menisken? Är återigen hemma från...
2
Svar
20
· Visningar
2 178
Senast: kryddelydd
·
Relationer Jag och exet köpte en bäddmadrass när vi var ihop. Betalade hälften var. Nu vid separationen så behöver han den inte medans jag gör då...
Svar
15
· Visningar
1 859
Senast: moster
·
Skola & Jobb Hjälp mig att tänka smart! Sitter och ska söka kurser till hösten och är en smula förvirrad hur jag ska tänka. Man vill ju ha minst en...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Tänkte skaffa mig sådant och slippa tvätta håret varje dag. Så vad rekommenderar ni?
2
Svar
32
· Visningar
1 823
Tjatter Vad tror ni om allt? Mycket konstiga människor med
42 43 44
Svar
871
· Visningar
46 531
Senast: Sporthorse
·
Äldre Nästa vecka ska jag göra ett video-eeg och fick veta idag att jag inte får lämna rummet de ger mig förrän de är klara. Jag ska räkna med...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 766
Äldre Vågar ni äta kyckling nu? Jag har inte följt med i debatterna men de på jobbet hävdar att man absolut inte ska äta kyckling nu. Hur...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 889
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag väntar på ett paket från utlandet som enligt uppgift kom till Uppsala(?) den 8/3, SE75323,UPPSALA. Sen har det legat där ganska...
2
Svar
21
· Visningar
3 674
Senast: Jeffery
·
Äldre Hur ställer jag in så att en vän bara kan se mina offentliga statusar? Lösningen att välja "utom" på hen varje gång jag uppdaterar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 879
Senast: Miran
·
Trädgård & Växter Har iom ponnys tillgång till gott om hästgödsel :angel: Har även tillgång till "brunnen" gödsel. Har nu satt upp fyra pallkragar i...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 130
Senast: ameo
·
Äldre Ska ha lite firande till helgen och tänkte bjuda på lite plockmat. Har en så länge kommit fram till: -Champinjon-och fetaostpaj...
Svar
9
· Visningar
481
Äldre Det här är ju helt hopplöst.... Jag måste byta bil, och kan omöjligt bestämma mig för vilken! Jag vill ha en av årets eller fjolårets...
Svar
18
· Visningar
800
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp