Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag flyttar snart ihop med en duschkabin som jag tyvärr måste stå ut med ett tag. Det är kalkavlagringar och missfärgningar (järn?) i...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: AraSlei
·
Äldre Först vill man återinföra dödstraff efter militärkuppen..... Och nu har man också röstat genom att det ska bli lagligt med sex med barn...
Svar
17
· Visningar
1 065
Senast: sjoberga
·
Hemmet Ja alltså snöre och inte kedja. Sån man klistrar fast och inte sugpropp. Vill alltså inte köpa en komplett propp utan bara snöre med fäste.
Svar
3
· Visningar
732
Senast: FadeAway
·
Relationer Ja, frågan är enkel; varför blir man ghostad? (för den som inte är bekant med fenomenet så innebär "ghosting" att personen man pratar...
Svar
6
· Visningar
18 501
Senast: MiniLi
·
Äldre Sååååå, ännu en tråd om där man är oense om vad som ska betalas och inte. Min sambo beslöt sig för att bryta upp vårat 2,5år långa... 2
Svar
32
· Visningar
4 803
Senast: swemale
·
Äldre Jag har märkt att Willys inte säljer Loka Crush jordgubb. Dom har de andra smakerna (åtminstone hallon, päron och apelsin) men av nån... 2
Svar
23
· Visningar
1 841
Senast: OUL
·
Kropp & Själ Jag tror inte att en utländsk läkare behöver vara sämre än en svensk. MEN jag tycker helt ärligt att jag som patient ska förstå vad... 13 14 15
Svar
284
· Visningar
19 318
Senast: Lilla
·
Äldre Jag blir smågalen, för det finns verkligen ingen som kan svara rakt på min fråga.... Kort summering: Fastigheten vi köpte har telejack... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 619
Äldre Bor ute i en by och promenerar runt med hundarna i skogen och för att ta mig dit behöver jag gå genom ett stort sandtag. I detta sandtag...
Svar
12
· Visningar
5 731
Äldre Jag tror att jag sett bilder på kungaparet/kungafamiljen på ungefär alla utedass jag varit på. Är det inte lite ofint att ha dom där...
Svar
14
· Visningar
12 640
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Hej Min brors fru har ett problem. Varje gång jag skickar sms till henne så står det att det kommer från min gmail-adress. Detsamma...
Svar
4
· Visningar
662
Senast: nyttnick
·
Fritid Mina träningskläder blir snabbt mindre fräscha luktmässigt. Jag har förstått att man kan tvätta med ättika för att förhindra detta, men... 2
Svar
23
· Visningar
1 810
Senast: _husmusen_
·
Kropp & Själ Jag har över sommaren försökt att lägga grunden inför kommande träning då jag verkligen vill lägga om livsstilen helt nu och satsa fullt...
Svar
16
· Visningar
1 916
Senast: tuaphua
·
Äldre http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/134298 sagt i valrörelsen 2 3
Svar
54
· Visningar
2 455
Kropp & Själ Ja, hur ofta besöker man vårdcentral för läkarkontakt? Har försökt googla men hittar inget bra. Så, hur ofta är ni på VDC för... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 774
Senast: Korven
·
Äldre Jag tittar ibland på golf på tv och tycker det är rätt underhållande men då jag inte vet särskilt mycket om reglerna kan det ibland bli...
Svar
2
· Visningar
450
Tjatter Hoppas @Migo är ute o vinner någon tävling! :laugh:
Svar
7
· Visningar
919
Senast: pannkaka
·
Trädgård & Växter Hej alla Vad har ni för staket runt era hus? Då huset vi köpte enbart har ett halvdant plank på ena sidan och lite halvtrasiga gamla... 2
Svar
20
· Visningar
3 899
Senast: Asko
·
Äldre Igår var det ett förjävla bråk i grannhuset. Det lät som det var två personer (en man och en kvinna) skrek nått så fruktansvärt på...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: Amha
·
Äldre Jag är brutalt uttråkad och Sambon ska springa midnattsloppet ikväll. Vilken är bästa uteserveringen (med tak ) att sitta på om man...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka