Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag vet att flera här på bukett använder sig av menskopp och jag undrar lite hur det fungerar och vilken modell och storlek jag ska ha...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: Katti
·
Hemmet Hej! Jag skulle vilja ha tips på vad ni använder i era hem för att hålla rent, tex vad ni använder att rengöra fria ytor med? Jag... 2
Svar
34
· Visningar
1 841
Senast: Milene
·
Hemmet Bara en fundering iom att så många får sina avlopp omgjorda just nu. Vi klarade oss denna vända men kommer antagligen att "drabbas"... 2
Svar
21
· Visningar
2 922
Äldre HJÄLP!!!! Behöver ev byta ut min bil lite akut och behöver därför snabbt förslag om BRA dragbilar. Krav: -Dragvikt 1990kg på utökad... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 327
Senast: super
·
  • Låst
Tjatter Dags för ny tråd igen! :) Just nu håller jag på att städa inne :wtf: 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
50 933
Senast: bumpo
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 932
Skola & Jobb Jag jobbar heltid, med möjlighet till flex. Verkar inte som att jag kommer få börja på schemat tidigare än 07.30, men får komma tidigare... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 189
Senast: rickie
·
Hemmet Om jag köper en tomt utanför planlagt område, får jag göra vad jag vill med den då? Alltså får jag ställa dit en villavagn och bo i...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Inte_Ung
·
T
Relationer Jag vet inte varför jag skriver här, jag har inga vänner på det här forumet, men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har alltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 203
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ För två veckor sedan gjorde jag slut med min pojkvän/sambo efter 11 månader tillsammans. De sista månaderna insåg jag att det antagligen...
Svar
10
· Visningar
866
Senast: kossankaj
·
Hemmet Sambon och jag håller på att renovera därhemma och funderar över vad vi ska ha för golv i köket. Vi har kommit så långt att vi är...
Svar
15
· Visningar
1 537
Senast: Magiana
·
Fritid Vi flyttade till vår gård förra året och har en fundering gällande jakt, då vi är intresserade av att ta licens. Där vi bor får man inte... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 718
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Jag skulle vilja måla om denna hatthylla vit: Går det att fixa på ett snyggt sätt, ni som vet? Jag funderade på att kanske spraymåla...
Svar
13
· Visningar
12 031
Senast: cathy
·
Äldre Hej på er! En fråga till er som har tagit B96, alltså utökat körkort och använde er av egen kärra, hur lastade ni? Jag har en fundering... 2
Svar
28
· Visningar
4 478
Senast: prallan
·
IT & mobiler Min nuvarande MacBook Pro börjar sjunga på sista versen. Den är seg och varm och tar år och dagar att starta. Ibland slår den av sig och...
Svar
10
· Visningar
779
Senast: Snubbelfot
·
  • Låst
Skola & Jobb Har hittat gamla trådar men inte riktigt hittat det jag sökt... Har läst lite om Hippologprogrammet men tycker det känns lite oklart vad...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: ullo
·
Äldre Någon som har transporterat tapetrullar på cykel och det har gått bra? Funderar på hur man isåfall får hem dem bäst. Är tre tapetrullar...
Svar
5
· Visningar
512
Senast: Stinaelin
·
Äldre Behöver lite hjälp här... nästa vecka ska jag ha gäst boende över och ska bjuda på mat, såklart. Det är 2 middagar och en lunch det... 2
Svar
39
· Visningar
2 454
Senast: purity_666
·
Äldre Jag har inte bott hemma på ett tag och mitt kylskåp har således varit ganska övergivet. Det har inte varit någon gammal mat därinne utan...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Finns det någon Bukare som är duktig på Contouring? Vilket kit är det bästa? Ska man ha krämig konsistens eller pudrig? Sitter ni på...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka