Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Äldre I anslutning till diskussionen om äganderätten I det här fallet verkar hästarna blivit skrämda av en förbipasserande traktor. Tragiskt... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 776
Senast: LenaH
·
Relationer Jag läser här i relationsforumen om ofrivilliga singlar, huruvida man måste vara kär/attraherad etc för att inleda en relation, hur man... 2
Svar
24
· Visningar
2 418
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Ska ringa kommunal imorgon.. Men jag är så förbaskat trött på stället jag jobbar och ångrar att jag tog vikariatet. Jag har inte varit... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 865
Senast: a1agnlju
·
Hemmet Nu äntligen har vi kommit så långt att det är dags att sätta klinker i hallen. Men jag (vi) kan inte välja färg :arghh: Ni andra som... 2
Svar
27
· Visningar
4 326
Senast: MM
·
Skola & Jobb Det är frågan och jag har inget direkt självklart svar på det. (och så kommer en mindre uppsats..) De senaste åren har jag varit (och...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: Killaloe
·
  • Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Snart börjar terminen och det är dags att skaffa kurslitteraturen :) Hur brukar ni få tag på den på bästa sätt? Vad är fördelarna och...
Svar
14
· Visningar
1 886
Fritid Nu startar jag en egen tråd om det här istället för att mobba alla andras trådar, eller vad säger du @Migo ? :D Vilka fler spelar? Jag... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 263
Senast: Migo
·
Äldre Någon som har erfarenhet från någon av hans restauranger i London. Ska till London i vinter och som den Hells kitchen nörd vi är så...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Mixoman
·
Äldre Snabb fråga - jag ska till Halden i Norge i eftermiddag, och fick ingen barnvakt till min 3-månaders. Jag vet att jag kan korsa gränsen...
Svar
2
· Visningar
510
Trädgård & Växter Aja det kanske va en lätt överdrift. Jag har köpt ett hus, på tomten finns en jättestor sten och runt stenen är det en rabatt. Sålångt...
Svar
13
· Visningar
1 471
Senast: Hazel
·
Äldre Ska flytta snart tänkte kolla med er jag har missat något. Jag har hitills: Sagt upp elen här och skaffat abonnemang till nya...
Svar
4
· Visningar
442
Äldre Det här är bara så udda och jag vet egentligen inte vart jag vill komma med inlägget. För 4 år sedan under en flytt blev jag av med en...
Svar
9
· Visningar
1 978
Senast: Halcyon
·
Äldre Jag och maken ska ta oss en semestertur. Så en alldeles vanlig sommartisdag kommer vi att åka Växjö-Karlskrona för att sen på onsdag...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Idag ska jag och min lillasyster åka från Stockholm till Lindesberg. Igår drabbades hon dock av en jobbig vätskebrist som fortfarande...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Magiana
·
Äldre Jag blev helt paff när jag läste rubriker idag. Regeringens utredare av skogsvårdslagen ifrågasätter om privatpersoner ska få äga skog... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
13 908
Kropp & Själ Jag har länge tänkt på det här men jag har aldrig kommit till skott att faktiskt skriva om det. Men nu skulle jag behöva era tankar och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 730
Senast: Dentaku
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden ett jobb under följande premisser: - 120:-/h, inget ob och jag antar ingen semesterersättning heller - Inget... 2
Svar
22
· Visningar
2 204
Fritid Jag har märkt att ibland luktar min tvätt illa - efter att jag har tvättat den. Speciellt när jag kör på kortprogram (som egentligen... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 430
Senast: tanten
·
Äldre Nu under semester aktualiserades tanken då ett liv i familjen hängde på en skör tråd. Jag har länge tänkt tanken men inte kommit till...
Svar
7
· Visningar
1 860
Senast: Wembley
·
Äldre Jag måste bara berätta att jag är otroligt stolt över vår praktikant på jobbet nu .Han började hos oss för 1,5år sedan och mycket har...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: myzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka