Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter (Japp, jag har stulit den :p ) 1 byter glödlampan och postar på Buke att den blivit utbytt. 14 som delar liknande erfarenheter av att...
Svar
17
· Visningar
1 091
Äldre Okej, detta kanske låter som en väldigt konstig sak att fråga Buke... men jag vet, som så ofta, inte vart jag ska vända mig annars ;)...
Svar
12
· Visningar
5 781
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Vi har haft obegränsat ADSL-bredband i en "evighet" nu, så jag har ingen aning om hur mycket man faktiskt använder på en månad. Vi år...
Svar
19
· Visningar
1 109
Äldre Jag gillar jazz, men jag är löjligt dåligt insatt i genren. De enda jag i princip känner till är Glenn Miller och Duke Ellington. :D In...
Svar
12
· Visningar
524
Senast: Jozze
·
Hemmet Hur förvarar ni era knivar i köket när ni inte använder dem? Jag har alltid varit lite skeptisk till att ha knivar på magnetlist på... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 396
R
  • Låst
Tjatter Jaha. Som det geni jag är som startade den allra första tråden i denna episka serie av trådar som förstört allas eventuella sociala liv... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
52 090
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Nu är jag superless på mig själv ännu en gång. Jobbar i vården, 75%. Vantrivs men kämpar på samtidigt som jag kollar efter andra jobb...
Svar
19
· Visningar
2 719
Senast: Pls
·
Äldre Kan nån förklara vad som är bra med den nya skatten på solel? Jag fattar inte. 2
Svar
28
· Visningar
1 721
Senast: golit
·
Äldre Är det någon som har tagit en 36 timmars kryssning till Gdynia här? Jag o sambon vill komma iväg en helg o har kollat lite på den men...
Svar
8
· Visningar
688
Senast: Breaktown
·
Äldre Herreminje ! Vulkanernas ö har återigen sprutat sin aska och stängt ner flygplatserna över hela världen ... 2
Svar
35
· Visningar
2 046
  • Låst
Skola & Jobb Då fortsätter vi här! :) 98 99 100
Svar
1 993
· Visningar
97 400
Senast: Theodor
·
Tjatter Ja alla gör vi klantiga saker, en del av oss lite oftare än andra. Så nu vill jag höra det klantigaste ni lyckats med idag, eller igår... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 772
Senast: skerper
·
Äldre världens smartaste idé? Hjälper det tror ni? "I sommar kommer man använda armband med budskapet "tafsa inte" för att prata med ungdomar... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
9 965
Senast: Pls
·
Kropp & Själ Jag skar mig och fick sy fyra stygn. Sen satte de på någon smal tejp och ovanpå det ett stort plåster. Nu är det dags att byta plåster... 2
Svar
25
· Visningar
2 198
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag vill inte ha en krycka, jag är ute efter en käpp för att hjälpa mig med balansen, den bör kunna förses med brodd till vintern. Idag...
Svar
10
· Visningar
897
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Hjälp! alltså en gång i tiden var jag lite trendigare än vad jag är nu. Efter ett par år då jag växlat mellan...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: tuaphua
·
Äldre Har ett presentkort på Ving som jag och maken tänkte utnyttja till hösten på en weekend. Men var? Vi har aldrig varit på... 2
Svar
24
· Visningar
1 557
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Era bästa tips på att förbättra självkänslan? Har du haft dålig självkänsla och förbättrat den, berätta om din resa.
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Mazzz
·
Kropp & Själ Är det gott? Någon som testat? 2
Svar
30
· Visningar
2 684
Senast: Pancakes
·
Äldre Vecka 34 är det tänkt att jag ska upp till Stockholm under två vardagar dagar och ska ihop med en vän sysselsätta mig där under denna...
Svar
8
· Visningar
646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka