Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min dementa gamla mamma Gerd Karlsson gick på Stockholms tunnelbana grönlinje vid Råcksta någon gång runt 18. Jag vet inte åt vilket... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 496
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Hej alla =) Är det någon mer här som ska åka Tjejvasan? Eller kanske något annat av loppen? Eller som kanske kommer att befinna sig i...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: wippi
·
Fritid Hejhej! Jag skulle behöva bli lite bättre på att blanda drinkar, har nu köpt in en sån "shaker" och tänkte försöka mig på lite goda...
Svar
14
· Visningar
1 357
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av låga blodvärden? Vad berodde det på isf och vad gjordes åt det? Jag är ung och relativt frisk... 2
Svar
29
· Visningar
3 502
Senast: lomuxx
·
Tjatter Ja ni som hade musik spelandes i bakgrunden, vilken låt kommer ni ihåg? Själv måste jag tyvärr erkänna att Drängarna spelades på repeat... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 267
Senast: CillaW
·
Äldre Jag fyndade (trodde jag) en kolsyremaskin på 2nd hand och glad i hågen tänkte jag att då slipper jag släpa flaskor med bubbelvatten. När...
Svar
0
· Visningar
4 194
Senast: TinkerBell
·
Hemmet Min kära OBH Nordica har gått i golvet. Det är tid att skiljas. Och nu inser jag att jag har HÖGA krav på efterträdaren. Färgen ska... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 341
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag är ingen överviktig qvinna. Har dock, vad jag anser, några bonus-kilon till följd av att jag ääälskar sötsaker. Sedan jag passerade...
Svar
4
· Visningar
1 046
Mat Jag har tänkt mig att jag skall minska och ändra på mitt köttätande. Tänker mig då att äta vegetariskt, eventuellt med inslag av ägg och... 2
Svar
23
· Visningar
7 146
Senast: snow
·
Äldre Jag letar efter en organiser i A4-storlek. Den ska ha gott om fack för saker och helst inte stängas med dragkedja. Gärna i någon fin... 2
Svar
25
· Visningar
1 255
Senast: Hazel
·
Äldre Någon som kan tipsa om bra restaurang i Varberg? Kan gärna vara lite finare och gärna med kötträtter och fiskrätter att välja på. Bra...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: nickan1
·
Äldre Jag fick veta idag att jag inom några veckor med största sannolikhet kommer att åka till Italien (Milano) i jobbet. Det ska bli... 2
Svar
20
· Visningar
2 058
Senast: megasus
·
Hemmet Om man vill dra in vatten till ett hus som inte har det på en gård. Behöver man då söka något tillstånd för det och finns det någon...
Svar
18
· Visningar
3 282
Senast: Snurrfian
·
Relationer Ny användare för att skydda mannens identitet. Jag behöver hjälp att fundera kring det här med kontakt med andra och att se saken från... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 313
Senast: Koltrast
·
Hemmet Vi ska snart flytta och ska bla byta TV-bänk. Men jag hittar ingen jag gillar. Så tänkte se om någon annan har någon idé/vet var jag kan...
Svar
10
· Visningar
3 762
Senast: BernT
·
Relationer Behöver hjälp av Det stora Bukeoraklet att bena lite i en situation som hänt och mitt sätt att se på det. En bekant till mina... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 747
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Behöver skicka ett paket i brevstl till UK och det måste komma fram nästa dag. Vilka företag fixar det?
Svar
2
· Visningar
340
Senast: sjoberga
·
Äldre skriver under hemligt nick då jag inte gjort dessa planer offentliga i bekantskapskretsen ännu. Finns nig några som komme rlista ut vem... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 843
Senast: Nebraska
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Full english breakfast jag och min kompis kan inte komma överens. Båda har varit i england. Jag har enbart fått full english med stekt... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 729
Senast: mandalaki
·
Relationer Vad tyckte ni var bäst? Jag gillade alla vackra isskulpturer som lyste så fint i stadsträdgården. Vädret har ju varit perfekt för dessa :)
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V