Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ännu en mattråd från mig, men igår när vi hade vänner över (och bjöd på Hasselbackspotatis, haha) så fick vi en slow cooker. Verkar ju...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag är så jävla sugen på Hasselbackspotatis. Men, sen står det still. Vad fasen ska jag servera till? Eller ja, helt enkelt - jag... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 783
Senast: Sleepan
·
Trädgård & Växter Jag hade velat göra vår balkong mysig med växter, i dagsläget är den väldigt trist. MEN...Jag är helt grön på det här och har precis...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Sasao
·
Äldre Har ni lyckats göra några fynd ännu? Jag slängde precis in en mini-beställning från Adlibris på bara två böcker; Året med Ernst och...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Kilauea
·
IT & mobiler Jag har en cd-skiva som spelades in på en konsert för ett tiotal år sedan, det är alltså ingen köpe-cd. Kan jag på något vis smidigt...
Svar
11
· Visningar
523
Skola & Jobb Hej Running rate. Run rate. Jag stötte på ett nytt begrepp i går (se ovan) och nu skall jag göra en formulering kring detta begrepp och...
Svar
3
· Visningar
3 279
Senast: Karfitsa
·
Äldre Börjar inse att det inte blir mycket till semester för mig i sommar... Så vi tänkte sticka iväg första veckan i maj, men vart åker man...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Oregano
·
Äldre Tidigare idag fick min mobil sig ett dopp i lucern/mash-hinken, vilket den inte överlevde :down: Den som fick sig ett dopp är en Samsung...
Svar
15
· Visningar
1 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Det bästa sättet att presentera min fråga/mitt problem är nog genom punktform, i alla fall till en början: - Jag har läst på...
Svar
11
· Visningar
1 171
Trädgård & Växter Jag bor i en liten lägenhet på markplan med en liten stenlagd uteplats som vetter ut mot en parkering. På vardera kortsida finns det, av...
Svar
17
· Visningar
1 975
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag sitter i en total och förlamande livskris, jag är fullt och fast övertygad om att jag är den sämsta mamman någonsin med den i särart... 2
Svar
36
· Visningar
3 611
Senast: AVB
·
Äldre Jag har fått en liten kusin :love: som jag ska träffa på lördag och jag har gjort en happypotamus till honom. Den är nästan helt färdig...
Svar
16
· Visningar
1 668
Senast: emlem
·
  • Låst
Kropp & Själ I ett aktuellt nummer av tidskriften "Dagens Medicin" (som är ett slags nyhetstidning för personal inom sjukvården) beskrivs att man i... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 999
Senast: LenaH
·
  • Låst
Relationer Verkar som det är dags för ny dejtingtråd. :) Igår var R hos mig. Vi var på Ikea, lagade mat och spelade Wii. Och hade sex, mycket... 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
131 543
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Eftersom min läkare frågan mig vad jag tror att min yrsel kan bero på och jag inte har en aning så frågar jag bukeoraklet! Jag har... 2
Svar
39
· Visningar
4 846
Senast: SiZo
·
Äldre Jag bor inte i Sverige nu men planen är en hemflytt så snart jag kan genomföra det. Eftersom jag bor i ett lager :D så kommer den... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 357
Senast: alazzi
·
Trädgård & Växter Har ett ställe där det har stått en stor idegran tidigare. Den är borta sedan länge och det är i princip bara en massa ogräs och sten...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Mirre
·
Äldre Min släkting som jag bor med är på väg bort (demens) och nu är nog sista gången att göra något tillsammans. Hen är så hjälplös att jag...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: BornAgain
·
Äldre http://www.metro.se/nyheter/varannan-kvinna-ar-orolig-for-sexuella-overgrepp/EVHpau!uQm5zMgsRDOqQ/ Enligt denna undersökning gjord av... 15 16 17
Svar
320
· Visningar
15 941
Senast: Trani
·
Äldre Tjääära bukeoralket! Jag har ett gnagande problem, och är lite nyfiken på hur era tankar går. Jag har konstruerat upp ett problem som... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 946
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V