Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag hade velat göra vår balkong mysig med växter, i dagsläget är den väldigt trist. MEN...Jag är helt grön på det här och har precis...
Skola & Jobb
Hej
Running rate. Run rate.
Jag stötte på ett nytt begrepp i går (se ovan) och nu skall jag göra en formulering kring detta begrepp och...
Trädgård & Växter
Jag bor i en liten lägenhet på markplan med en liten stenlagd uteplats som vetter ut mot en parkering. På vardera kortsida finns det, av...
Trädgård & Växter
Har ett ställe där det har stått en stor idegran tidigare. Den är borta sedan länge och det är i princip bara en massa ogräs och sten...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...