Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid ska precis börja med GI metoden och behöver massa inspiration. Bomba mig med era recept :-)
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Newbee
·
Skola & Jobb Någon som bara vill förklara för mig vad konfidensintervall är? Har försökt söka o fråga runt, men jag förstår inte riktigt? Hur får man...
Svar
3
· Visningar
707
Äldre Beställde två olika väskor på nätet. Fick hem dem idag...men av ena modellen kom det två väskor. På följesedeln står det 1 av var... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 951
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ge mig inspiration.... Jag äter antingen fil med müsli eller äggröra /omelett Mackor försöker jag undvika pga ska inte äta för mkt... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 806
Senast: Sunshine
·
  • Låst
Tjatter Vi fyller trådarna i rasande fart :up: Jag ska ut i snöovädret en sväng till (vart tog vårkänningarna vägen?) och bära in mer ved. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
61 773
Kropp & Själ Tyskland har gjort det, Braslien, Australien, så vad hindrar oss? Fytta huvdstaden. Om man flyttar allt till Ånge blir det massor av...
Svar
11
· Visningar
709
Senast: nullo-modo
·
Relationer Använder mitt anonyma nick. Ursäkta för väldigt rörigt och långt inlägg. Jag är tillsammans med en kille sedan 6 månader tillbaka. Vi... 2
Svar
33
· Visningar
4 988
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ För några dagar sedan svimmade jag i samband med fysisk ansträngning. Har haft en extremt stressig tid på jobbet med dålig sömn under ca... 2
Svar
20
· Visningar
2 014
Senast: CillaW
·
Fritid Om det finns en melodifestivalen-tråd, måste ju en Oscarstråd finnas. Ikväll börjar SVT livesända Oscarsgalan från USA och den kommer...
Svar
8
· Visningar
720
Relationer Behöver få ventilera, väljer att vara anonym i detta. Jag är i en relation sedan två år tillbaka med en man som jag verkligen ser som... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 123
Hemmet Tänkte byta ut mina köksknivar, skulle vilja ha alla likadana, att de är helt i rostfritt (dvs inget plast eller trä i handtaget) utan... 2
Svar
26
· Visningar
8 316
Äldre Ja det är faktiskt helt sant! Medans tråden om deltävling 3 fortfarande lever så är det faktisk dags att starta den om den allra sista... 16 17 18
Svar
349
· Visningar
11 760
Senast: Breaktown
·
Hemmet Jag vill ha tips på snygga tidningsställ/postfack som kan sättas på väggen. Jag har tänkt använda den för post, barnens skolpapper etc...
Svar
2
· Visningar
1 778
Senast: lady_vip
·
Tjatter Jag och en kollega ramlade in på den diskussionen idag. Där vi pratade om när en kollega övergår till att vara en vän, samt vad som är... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 289
Senast: fryckan
·
Äldre Kaffekapslar alltså. Är det någon som har testat det? Mitt miljösamvete är lite dåligt pga allt kapselkaffe och även om jag oftast...
Svar
19
· Visningar
3 776
Kropp & Själ genpoolen behagar befinna sig i Japan och han som skriver golits inlägg tänker sig ett besök. genpoolen har lite fullt upp med att räkna...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: golit
·
P
Tjatter Önskar tips på hur man skulle kunna teckna/rita tjejer och killar utan att bli heteronormativ. Även exempel på om man ska ha skyltar... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 160
Senast: Youma
·
Skola & Jobb Jag började köra buss i linjetrafik 25/10-99. Då på Näckrosbuss. Dom bytte ganska tätt efter namn till Busslink. 2009 förlorade dom...
Svar
8
· Visningar
738
Senast: a1agnlju
·
Äldre http://www.dailymail.co.uk/news/article-3460144/16-year-old-girl-rescued-ISIS-special-forces-Iraq-misled-joining-terror-group.html... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 357
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb Jag ska beställa en namnskylt, och vill piffa till den lite och man kan till exempel välja till en eskulapstav. Men eftersom jag... 2
Svar
25
· Visningar
13 671
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31