Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler har letat i i snart 2 dagar efter nått gratis och snyggt. Har för flera årsedan använt Jalbum och tyckt att det varit jättebra. Men nu...
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: mag
·
IT & mobiler Jag har en webbplats med innehåll som platsar under lite olika kategorier/rubriker. Nu har jag skaffat ytterligare en domänadress...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Spoket_Laban
·
IT & mobiler Hejsan. Har fått min layout ändrat på Fb. Inte på min profilsida utan på startsidan där jag ser alla mina vänners inlägg. Borta är...
Svar
0
· Visningar
839
IT & mobiler Jag måste nog köpa ny hemtelefon. Men jag har sånt uttag som ni ser bredvid vanliga kontakten under TV'n. Bör jag tänka på nått när...
Svar
0
· Visningar
606
IT & mobiler Mina mobilbryderier fortsätter. När det gäller abonnemang som jag tänkte teckna hos Halebop så finns ju olika surfkapaciteter att välja...
Svar
6
· Visningar
3 406
·
IT & mobiler Hej Har just börjat på universitet och nu ska vi pusta fram en text på 800 ord. Var i OpenOffice writer programmet hittar jag hur...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: rachan
·
IT & mobiler Vi är flera i familjen som vill ha egna facebook-konton, men det ser ut som om man bara kan ha ett konto per emailadress. Stämmer det...
Svar
6
· Visningar
13 869
Senast: Rosett
·
IT & mobiler köpte mej en Samsung Galaxy Gio, fick två minneskort varav ett mini, vart ska jag göra av dessa? hittade en lucka på sidan av mobilen...
Svar
0
· Visningar
953
Senast: Arrows
·
1
IT & mobiler Jag har en film som jag vill lägga upp i IMovie men den slutar tydligen på fel så jag kan inte öppna den. Jag har testat att byta till...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: 134643
·
IT & mobiler Max.pris som det ser ut just i detta nu: 4500 kr. Helst lägre. Helst 3500-4000 kr. Jag använder datorn på jobbet och i skolan - Office...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: imzork
·
IT & mobiler Jag har en blogg på blogg.se Vill få dit bildlänkar under menyn men har inte hittat någon beskrivning på hur man gör eller vart jag...
Svar
1
· Visningar
712
·
IT & mobiler Fick hem min i går, och håller på att lära mig den. Och så klar dyker det upp frågor. Har lyckats ställa in den på mitt w-lan här...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: vinkelina
·
IT & mobiler Ja, alltså inne i bostaden. Nån som använder det? Till vad och vilken maskin/apparat?
Svar
1
· Visningar
2 330
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler min iphone har fungerat prickfritt ända sen jag köpte den förra året, men nu har den (eller jag) hittat på nåt underligt. Längst upp...
Svar
3
· Visningar
14 843
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Hej! Jag börjar få lite lagom panik nu. Jag är riktigt noga med att inte gå in på länkar eller öppna mejl jag inte känner till. Men...
Svar
5
· Visningar
1 082
·
IT & mobiler Jag hittade låten Älskade ängel på min dator och vill nu ha den som ringsignal :D Men det är så långt intro... Jag vill ju att de ska...
Svar
5
· Visningar
1 043
·
IT & mobiler Hej! Jag har en Canon Pixma MP 610 och igår ville den inte skriva ut som jag vill längre. Har gjort en massa underhåll och slösat bläck...
Svar
15
· Visningar
7 556
·
IT & mobiler Fungerade perfekt torsdag morgon den 1/9 när jag slötittade efter jobbet innan jag somnade. på em/kvällen funkade det inte. Först sa...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: vallhund
·
IT & mobiler Hejsan! Jag har en Nikon D60 systemkamera som jag är super nöjd och som tar knivskarpa och fina bilder. Jag har dock ett problem...
Svar
2
· Visningar
927
IT & mobiler Jag har en stor klump i magen och är verkligen sjukt frustrerad. Min laptop (1 månad gammal) startar, men skärmen är svart. Har...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Sara75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka