Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag försöker installera SketchUp i min nya dator. Men när jag ska starta programmet får jag upp en Error Raport. Jag har testat flera...
Svar
0
· Visningar
880
A
IT & mobiler Jag har ett problem. Kontakten till min externa hårddisk har lossnat. Själva den delen som sitter i hårddisken. Skruvade upp och tittade...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: tomarn
·
1
IT & mobiler Hej! Jag ska lägga upp en film på yt ( Så att bara personer med länken kan kolla ) men jag undrar en grej. Jag har tagit 2 andra låtar...
Svar
11
· Visningar
2 460
Senast: 134643
·
IT & mobiler Funderar på att skicka in en intresseanmälan på en lägenhet, men blir lite fundersam då varmvatten och värme inte ingår. Där finns både...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Bebben
·
IT & mobiler Fick i present en iPod shuffle.. ingen instruktionsbok och jag hittar ingen vettig sida som förklarar - HUR LADDAR MAN IN MUSIK OSV på...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Skaffat ny telefon efter ett litet missöde med den förra men har kvar mitt gamla bluetooth headset. Problemet är att jag inte lyckas...
Svar
1
· Visningar
2 129
IT & mobiler Ja, eftersom min X8 har slutat att ta emot sms sen en vecka tillbaka, så behöver jag antagligen köpa en ny telefon. Men vad får man för...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Min kära lilla pensionerade mor, som är beroende av tv, håller på att få hjärnblödning då hennes älskade gamla VHS har gått sönder. Den...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Dallassallad
·
T
IT & mobiler Hej! Nu vänder jag mig till er allvetare här på Buke för i mitt huvud står det still... Jag har ett hus på 120kvm, som värms med...
Svar
18
· Visningar
7 910
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler Hur bär jag mig åt för att föra över .avi-filer till ett USB-minne från en Mac men som även fungerar att spela upp på en PC? Går det ens...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler ...är det ett hopplöst fall eller går det att starta om den? Fick ett fejmedelande innan den dog om att typ disken var full. Radera...
Svar
1
· Visningar
840
F
IT & mobiler Har en lite äldre stationär dator som jag nästan enbart använder till spel. Surfar med mera gör jag på laptopen. Hårddisken har börjat...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Jag får frågan om jag vill spara lösenordet, och svarar ja på den. Men ändå får jag fylla i allt igen nästa gång. Varför?
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu har det hänt 3 ggr att jag fått inloggningsmeddelande till min mail, tider då min dator och modem varit avstängda och strömlösa...
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Har en gammal Power Book som står hemma och samlar damm- Tänkte försöka sälja denna och insåg då att jag måste tömma denna. Sagt och...
Svar
2
· Visningar
909
IT & mobiler Jag vill ha min blogg på min hemsida, alltså så att inläggsrutorna helt enkelt hamnar där texten är normalt på alla andra sidor. Så att...
Svar
3
· Visningar
2 053
Senast: Spoket_Laban
·
IT & mobiler Jag har några filmer i .avi-format jag vill skicka till min kompis. Kruxet (?) är bara att jag har Mac och hon har PC. Vet inte om det...
Svar
5
· Visningar
1 535
Senast: Spoket_Laban
·
IT & mobiler När jag lyssnar på Spotify eller laddar ner något så stängs så småning bredbandsanslutningen av helt. Det kan ske ganska direkt eller...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Unix
·
IT & mobiler Hjälp!!!Jag haft massor av bilder i album på Pixbox i flera år och tycker om sidan. Den är bra funktionsmässigt.(eller har varit) Men nu...
Svar
2
· Visningar
1 493
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Jag blir tokig. Jag vill spela ett spel, den har alltid fungerat att spela på denna dator. Jag spelade spelet senast i förrgår. Men igår...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka