Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har ett problem. Kontakten till min externa hårddisk har lossnat. Själva den delen som sitter i hårddisken. Skruvade upp och tittade...
IT & mobiler
Funderar på att skicka in en intresseanmälan på en lägenhet, men blir lite fundersam då varmvatten och värme inte ingår. Där finns både...
IT & mobiler
Ja, eftersom min X8 har slutat att ta emot sms sen en vecka tillbaka, så behöver jag antagligen köpa en ny telefon.
Men vad får man för...
IT & mobiler
Min kära lilla pensionerade mor, som är beroende av tv, håller på att få hjärnblödning då hennes älskade gamla VHS har gått sönder. Den...
IT & mobiler
Hur bär jag mig åt för att föra över .avi-filer till ett USB-minne från en Mac men som även fungerar att spela upp på en PC? Går det ens...
IT & mobiler
Jag vill ha min blogg på min hemsida, alltså så att inläggsrutorna helt enkelt hamnar där texten är normalt på alla andra sidor.
Så att...
IT & mobiler
Hjälp!!!Jag haft massor av bilder i album på Pixbox i flera år och tycker om sidan. Den är bra funktionsmässigt.(eller har varit) Men nu...
IT & mobiler
Jag blir tokig. Jag vill spela ett spel, den har alltid fungerat att spela på denna dator. Jag spelade spelet senast i förrgår. Men igår...