Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hallå‏ Hallå Lägg till i Kontakter 16:41 Vänligen kan du kontakta mig för ett viktigt transaktion.
Svar
8
· Visningar
1 160
Hemmet Hej! Vi köpte vårt hus varudeklarerat för snart ett år sedan. Varudeklarerat innebär att man har en försäkring på att skador som inte...
Svar
3
· Visningar
940
Skola & Jobb Dags att anmäla sig till årets sommarkurser på högskola/universitet! Har ni hittat något som verkar intressant? Själv tänkte jag börja...
Svar
17
· Visningar
1 547
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Jag står här i livet, snart 25 år fyllda (herregud vad tiden går fort), har en sambo sedan 1,5 år tillbaka som jag vill dela mitt liv... 2
Svar
23
· Visningar
2 575
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag fick för en månad sedan preventivmedel utskrivet av läkare och hämtade ut det för en vecka sedan. Läkaren som skrev ut p-medlet...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Teilani
·
Äldre Lånad bild via google. Men om man ser på grindslanan/grindplankan som kan dras åt sidan för att öppnas, så på båda stolparna sitter en...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Alexandra_W
·
Äldre Har nu under en tid sett olika filmer där de utför olika experiment för att se hur folk reagerar. Jätte intressant, då de flesta inte...
Svar
3
· Visningar
579
Senast: Lager
·
Äldre Att konstruera bh-axelband som inte hasar ner?? :devil: Jag hade inte så stort problem med det innan, använder Primadonna Deauville (är...
Svar
14
· Visningar
1 676
Senast: Rialavargen
·
Äldre Vad händer med resten av resan på samma bokningsnummer om man skiter i att utnyttja en delsträcka? Ska boka en flygresa från stad a...
Svar
18
· Visningar
3 370
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Jag har helt fått för mig att jag verkligen vill ha ett par cognacsfärgade Chelsea, typ en sådan här sko Hittade det perfekta paret...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: remmis
·
Kropp & Själ Tycker den luktar konstigt, typ som bilolja + när jag sköljer bort den känns det som fett på huden. Nån mer som upplevt det eller kan...
Svar
14
· Visningar
1 040
Senast: Rosett
·
Äldre Ja, vad är lämpligt att ge? Enligt Magdalena Ribbing är företeelsen förlovningsfest inte särskilt vanlig i Sverige och om man vill ge...
Svar
13
· Visningar
3 530
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Egentigen har jag känt på mig länge att det varit på väg, men tjurig som man är biter man ihop och kämpar vidare. I tisdags gick det...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Lavinia
·
IT & mobiler Jag vill sätta in torktumlare i ett badrum. Skulle vilja slippa frånluftstumlare, så valet står om jag förstått det rätt mellan... 2
Svar
30
· Visningar
6 184
Senast: skogaliten
·
Äldre Det frågar man sig nog lite till mans. Vill vi försvara landet vi bor i eller spelar det ingen roll om Ryssland annekterar oss? Vår... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
5 520
Senast: Oldie
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
79 059
Senast: cili
·
Trädgård & Växter I år tänkte jag ge mig på att plantera några Dahlior på balkongen. Jag har googlat och sett att de vill ha torvrikt och kraftigt. Kan...
Svar
0
· Visningar
1 473
Senast: Corax
·
Skola & Jobb Eftersom jag vet att buke sitter på en massa kunskaper så tänkte jag försöka få hjälp här, eller jag försöker hjälpa min kompis. Hen har...
Svar
12
· Visningar
1 595
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Är det någon som använder träningsarmband? Jag har bara sett och läst på nätet och är lite nyfiken. Funkar det som en peppning att röra...
Svar
11
· Visningar
1 150
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Har i tre dagars tid haft som en klump på höger sida långt ner i halsen. Försvinner inte när jag sväljer eller tar slemlösande. Dum som...
Svar
18
· Visningar
8 832
Senast: Maqurell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?