Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
I år tänkte jag ge mig på att plantera några Dahlior på balkongen. Jag har googlat och sett att de vill ha torvrikt och kraftigt. Kan...
Skola & Jobb
Eftersom jag vet att buke sitter på en massa kunskaper så tänkte jag försöka få hjälp här, eller jag försöker hjälpa min kompis.
Hen har...
Kropp & Själ
Är det någon som använder träningsarmband? Jag har bara sett och läst på nätet och är lite nyfiken. Funkar det som en peppning att röra...
Kropp & Själ
Har i tre dagars tid haft som en klump på höger sida långt ner i halsen. Försvinner inte när jag sväljer eller tar slemlösande. Dum som...
Trädgård & Växter Ja vad kul, hortensia finnas massa fint 🥰 om du vill blanda så är azalea, hortensia och blåbär alla surjordsväxter dvs att dom trivs i...