Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

O
Hemmet Vårt vardagsrumsfönster är urtråkigt, två vita längder är allt. Hissgardin ger för lite ljusinsläpp. Blommor, prydnadsaker och dylikt...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: Osthyvel
·
Relationer när ni duschar eller passar ni på att kissa när ni ändå står o duschar i duschen? Jag gör det för då spar man en spolning i toan +... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 255
Senast: axel
·
Äldre Vilka dokumentärer tycker ni är sevärda/bra/underhållande? Såhär spontant kommer jag på Jimmy's Food Fight The Cove Can eating insects... 2
Svar
24
· Visningar
3 739
Senast: golit
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Nytt rekord i att vara kränkt? Först fick Apple kritik för att deras emojis var gula. Då kände sig asiater kränkta. Sedan ville...
Svar
17
· Visningar
3 937
Senast: Hedinn
·
Trädgård & Växter Jag har som lavendel som en låg häck runt våt uteplats och varje vår har jag klippt ner lavendeln rejält men funderar på om det är...
Svar
3
· Visningar
964
Fritid Kan ni någonting om märken på knivar? Jag försöker googla men kommer inte fram till något.. Märket jag funderar på heter VEJB, är det...
Svar
9
· Visningar
2 520
Kropp & Själ Söker roliga och kreativa (samt gratis) träningsappar till iPad. Hur jag än söker hittas nada.
Svar
2
· Visningar
476
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ ...fick jag reda på idag:( Det hela började med, vad jag trodde, harmlös cellförändring på livmodershalsen. Prover togs, snabb tid till... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
22 598
Senast: jerseyko
·
Kropp & Själ Jag ska ha fest nästa vecka och tänkte bjussa på lite snittar. Vilka är era favoriter? Jag är intresserad av både vegetariska och...
Svar
13
· Visningar
1 363
Senast: Maqurell
·
Hemmet Någon som vet om slutpriser på bostadsrätter offentligtgörs på något sätt när det inte är öppen budgivning? Det har sålts en...
Svar
18
· Visningar
1 980
Senast: Ava22
·
Skola & Jobb Skulle behöva lite hjälp av någon som är duktig på detta. Min tjänst försvinner pga att företaget har arbetsbrist. Detta är ju tråkiga... 2
Svar
25
· Visningar
2 903
Senast: ameo
·
Äldre Jag och sambon planerar för en resa till sydostasien i sommar, men vi velar lite mellan Malaysia och Indonesien. Vi tänker oss både... 2
Svar
20
· Visningar
1 289
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Är det någon som testat Fytoöstrogen mot klimakteriebesvär och då tänker jag närmast på humörsvängningar, nedstämdhet etc. /Lizzie
Svar
0
· Visningar
595
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Hej alla! :) Tänker att jag släpper en del av min "huvudbomb" här inne hos er djurmänniskor! Jag sitter nämligen med världens kaos i... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 017
Senast: lizan
·
Hemmet Ska måla en slags minnestavla av ett djur men kan inte bestämma mig vilket språk jag ska skriva texten i. Det jag väljer mellan är...
Svar
4
· Visningar
650
Senast: Kibani
·
Relationer Som ni nog förstår är detta anonymt nick, snälla respektera detta även om ni råkar veta vem jag är. I somras skulle pojkvännen vara med...
Svar
18
· Visningar
4 522
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Har ett lite knivigt problem.. Jag har astma och har haft det ett par år nu, den utlösande faktorn var förmodligen en blandning mellan...
Svar
3
· Visningar
830
Skola & Jobb Vi har fått en helomvändning i schemat. Vi kommer jobba dygn,med sovande jour på 6 timmar,schemat är rullande,och ger antingen 8 eller... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
23 102
Senast: _saga_
·
Kropp & Själ Jag har tagit två alvedon och sen har jag använt Iprens zonsalva 5 % eller vad det heter som jag smort in nacken med. Kan jag ta en...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: _FiA_
·
Äldre Jag var inne på den här sidan: http://all-that-is-interesting.com/famous-photoshopped-photos/1 där man ser hur historiska bilder har...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?