Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Jag jobbar som barnmorska men skulle vilja byta inriktning helt. Har jobbat inom vården sedan 18 års ålder och fyller 29 nu i vår, så är...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Maliin
·
Kropp & Själ Jag har kommit in i en fas sista tiden där allting känns så fruktansvärt jobbigt. Och då menar jag verkligen allt. Vardagssysslor...
Svar
15
· Visningar
4 527
Senast: Vitavi
·
Skola & Jobb Jag har googlat men blir inte klokare för det... Vilka utbildningar bör man gå som leder till att man blir behörig elektriker...
Svar
8
· Visningar
943
Senast: tanten
·
Äldre Min dotter är tokig i dr Bombay. Står för närvarande och dansar till ljudet av Calcutta. Ja, det är helt okej nostalgitripp för mig som...
Svar
6
· Visningar
384
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Ja jag känner mig som världens gnällspik! I söndagskväll fick dottern magsjuka igen det är bara 3½ vecka sedan sist och jag hoppas...
Svar
3
· Visningar
574
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag sticker utomlands om två veckor, till London till att börja med och kommer bo hos en vän och söka jobb där. Dock tänker jag att jag...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: Annie_92
·
Fritid Har i skolan fått i uppgift att göra en nonlinear story i programmet Twine. Har försökt komma på en bra idé hur länge som helst men det...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: asparagus
·
Kropp & Själ Influensan härjar som värst här, och även jag har drabbats. Det jag tycker är märkligt är att fler i min bekantskapskrets åkt in akut...
Svar
13
· Visningar
1 835
Senast: bigwig
·
Skola & Jobb Någon som jobbar som integrationsvägledare och kan dela med sig av lite erfarenhet. Fördelar och nackdelar med jobbet. Har även försökt...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: norrsol
·
Skola & Jobb För jag förstår helt ärligt inte hur det fungerar! Det står att man ska ha jobbat minst 80h/mån under en 6 mån sammanhängande period...
Svar
3
· Visningar
596
Äldre Efter graviditet och jul/nyår/fettisdag och i allmänhet överdrivet svullnade är det hög tid att börja tänka nyttigt och hitta bättre... 2 3
Svar
50
· Visningar
14 294
Relationer jag hade en vän över på middag ikväll. Vi har glidit ifrån varandra senaste året pga sambons död. Ffa eftersom hon både har svårt att... 2
Svar
25
· Visningar
3 532
Senast: TinyWiny
·
Äldre ...Malin Baryard vid ca 6:35 som sitter med Tina? :confused...
Svar
7
· Visningar
689
Senast: Rosett
·
Relationer Sitter och lipar här på tåget, i vanlig ordning. Samma visa varje gång. Jag flyttade till Sthlm för 3,5 år sedan. För kärleken skull. Vi... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 326
Senast: Ava22
·
Relationer Börjar 6/4. Missa inte det. Det är en drös singlar som träffas på den den karibiska Anguilla för att flirta och "ha kul". Sedan dyker...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Hej! Tänkte lägga denna tråden hos de visa seniorerna då jag behöver hjälp! Jag har ingen aning vad detta är och det är irriterande...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Haru
·
Äldre Jag är med i 23 st. Gick nyligen med i några nya och gick ur några andra...bl. a en där medlemmarna skrev så lite och grundaren spammade...
Svar
17
· Visningar
866
Senast: ameo
·
Relationer Inspirerad av "Malou efter tio" som i veckan handlat om arv och arvstvister undrar jag.. Har ni nå bra tips på hur man kan formulera ett...
Svar
15
· Visningar
1 800
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Nån här som har nån erfarenhet av det? Jag misstänker att det är det jag "lider" av. Min högra fot har alltid varit lite mer böjd så...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Ninnurur
·
Skola & Jobb Bukes småföretagare anropas Grannen ska ta över ett sommarfik. Tidigare har hon bl.a. haft affär och hade kortterminal som inte var det...
Svar
17
· Visningar
1 460
Senast: marytwice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka