Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag jobbar som barnmorska men skulle vilja byta inriktning helt. Har jobbat inom vården sedan 18 års ålder och fyller 29 nu i vår, så är...
Kropp & Själ
Jag sticker utomlands om två veckor, till London till att börja med och kommer bo hos en vän och söka jobb där. Dock tänker jag att jag...
Skola & Jobb
Någon som jobbar som integrationsvägledare och kan dela med sig av lite erfarenhet.
Fördelar och nackdelar med jobbet.
Har även försökt...
Skola & Jobb
Bukes småföretagare anropas
Grannen ska ta över ett sommarfik. Tidigare har hon bl.a. haft affär och hade kortterminal som inte var det...
Trädgård & Växter Det regnar! 😍 Har varit supertorrt under lång tid nu, kommer inte ihåg när det regnade sist, så detta var väldigt välkommet!
Nu kommer...