Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hur söker man en doktorandtjänst rent praktiskt? Är det som en vanlig ansökan med CV och personligt brev? Ska uppsatser skickas med?
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Inglorion
·
Äldre Vad tyckte ni om filmen. Jag tyckte den va bra :)
Svar
13
· Visningar
730
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Varning för klaga-tråd ;) Har de senaste 12 h blivit besviken på människor i min omgivning och behöver väl mest skriva av mig och...
Svar
5
· Visningar
1 311
Kropp & Själ Snacka om att skapa en marknad. Nu har producenterna berättat för oss att vi behöver en ny produkt. Intimdeo. Självklart är det bara... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
39 593
Senast: netia
·
Kropp & Själ Hjälper dom något? Har införskaffat skitsnygga skor som jag ska ha på ett bröllop i vår,dock stilettklack,vilket jag aldrig tidigare...
Svar
3
· Visningar
498
Senast: lulski
·
Kropp & Själ Men vad är nu detta. De senaste månaderna har det ploppat upp hårstrån i ansiktet på de mest konstiga ställen. Pannan, under ögat, på...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: annie_
·
Hemmet ska nu måla min fula sletna furutrappa inne i huset. Gjorde ett försök att slipa bort lacken, tog flera timmar att få bort det på ETT...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: vindvissla
·
Äldre Så länge höll den här bilen, suck.. För några dagar sedan så blev jag glad ägare till en ny bil, Audi A6 Avant Quattro -02. Underbart...
Svar
10
· Visningar
2 539
Senast: Cydonia
·
Äldre Hur många par jeans (som används) har ni? Jag har möjlighet att köpa ett par Lee i min favoritmodell med 70% rabatt men har redan fyra... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 014
Senast: Mixoman
·
Äldre Var kan jag hitta denna blusen? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: LindgrenV
·
Tjatter Började kolla mitt i programmet idag och en snubbe vann 75 000 kronor. Programledaren sa att han kanske aldrig förut varit så glad att...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: tott
·
Kropp & Själ Läkaren ringde mig. Jag har ett blodvärde på 94 men väldigt bra järnvärden. Det skulle ju förklara varför jag är så trött att jag kan... 2
Svar
20
· Visningar
3 692
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag gjorde för några år sedan en GBP-operation och har sedan dess gått ner runt 60kg. Jag har fortfarande några kilon kvar men är ändå...
Svar
1
· Visningar
1 192
Senast: Mammadutt
·
Äldre Tips på vad man kan servera till någon som inte äter skaldjur? Själv älskar jag att sitta och pilla med räkor och humrar med ett gott...
Svar
8
· Visningar
1 636
Hemmet Har ett världsligt inredningsproblem och tar gärna emot tips och synpunkter: Till min gamla mossgröna sammetssoffa (Knole-typ med... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 108
Senast: Monstermom
·
Äldre Har köpt på mig en del falukorv (10:-/st!) och vill nu hitta på lite roliga falukorvsrätter framöver. Någon som sitter på något bra...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: zassoo
·
Äldre Lyssnar på en charmig deckare som utspelar sig under första världskriget, England/ Frankrike (Maise Dobbs). Hör då om rekvirerade båtar...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag blir såååå frustrerad och förvirrad. Var på ett SIP-möte idag med lite olika personer från olika ställen. En av dom var min... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 696
Senast: Sigrid
·
Äldre Jo min fantastiska karl fyller ju olyckligtvis år ganska snart och dessutom jämt(40år) :crazy: jag avskyr födelsedagar, för jag vet... 2
Svar
20
· Visningar
1 347
Äldre Ni som är politiskt engagerade. I vilken form är ni engagerade? Hur kom det sig att ni valde just det partiet (om ni är partipolitiskt...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka