Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har en fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med, jag står i kö till Psykolog på öppenvårds psykiatrin. Jag har stått i kö i...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Squie
·
Äldre Jag ska resa till Moskva i maj. Och undrar hur man får tag i ett visumstöd. På nätet står det genom ryska resebyrån, men om jag bokar en...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: mamman
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag blev i förra veckan utsatt för sexuella trakasserier och kränkningar på en firmafest. Festen arrangerades av min arbetsgivare och... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 861
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag gör det inte, tycker det är äckligt, även när jag ser på filmklipp med hundar som slickar folk i ansiktet. :yuck: 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 678
Senast: AliceZeta
·
Relationer Det känns inte som jag har en enda vän kvar och livet börjar kännas väldigt tomt. Mina sk "fd" vänner verkar ha glömt av mig helt... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 027
Senast: karindk60
·
Äldre eller kattmålning ( nos och morrhår) med svart penna i ansiktet kanske är en bättre beskrivning. Åkte tunnelbana igår ( alltid lika...
Svar
7
· Visningar
1 416
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Just kommit hem från ett utvecklingssamtal. Jag började gråta.. gör det allt oftare fastän jag inte vill. Det bara blir och jag känner... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 047
Senast: Elwan
·
Kropp & Själ Varning för känsliga, om man inte kan läsa om uppkastningen. Min sambo var ute på krogen inatt. Han har lite svårt att lära sig vart... 2
Svar
24
· Visningar
4 930
Senast: Andromedae
·
Skola & Jobb Ni som är bra på det här med att ta semester.. Vad är det för skillnad på semesterfaktor och kalenderdagfaktor? Tex säg att man har en...
Svar
0
· Visningar
1 757
Senast: Bubble
·
Äldre Lika bra att vara ute i god tid efter att vi fort konstaterat att deltävling 2 bjöd på få överraskningar och rätt så många bottennapp... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 041
Senast: voltis
·
Skola & Jobb Är timvikarie och skulle nog behöva sjukskriva mig eller vabba typ hela veckan. Är inlagd att jobba tis-tors och tar för givet att jag...
Svar
8
· Visningar
2 275
IT & mobiler Försöker knåpa ihop en enkel hemsida med hjälp av Wordpress.. men det är inte så enkelt som jag trodde. Mina största problem är att jag...
Svar
3
· Visningar
560
Senast: Ackio
·
Trädgård & Växter Jag har en liten trädgårstäppa med fyra syrenbuskar som jag tänkt ansa lite i vinter. Framgooglade sidor har inte varit helt överens om...
Svar
17
· Visningar
4 560
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Sliter mitt hår! Någon som kan hjälpa mig med en tolkning av en fråga? Jag har följande funktion. g=(a*n)/(1-b) n=0,004 (genomsnittlig...
Svar
2
· Visningar
504
Senast: Stjaerna
·
  • Låst
Kropp & Själ Då var det alltså dags för nästa avsnitt i följetongen om bukefalisternas mat. Vad har du ätit idag? Vad puttrar på din spis? Hur ser... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
101 661
Hemmet Funderar fortfarande på mitt blivande nya kök och tror jag vill ha halvpanel på väggarna - liksom det är nu. Nu går köket i blått med...
Svar
3
· Visningar
598
Senast: tott
·
Kropp & Själ Risk att det redan finns liknande trådar! Men började med p-piller för snart tre veckor sedan, är dock inte alls så såld på idén...
Svar
17
· Visningar
1 484
Senast: Elektronen
·
Äldre Nu är det igång igen och fredagarna är räddade! Ni som sett kvällens avsnitt - vad tycker ni? Lagom nivå på frågorna? Roliga resmål... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
10 774
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Hejsan som de flesta vet vad som har hänt det har blivit bättre nu och har kommit ut mera nu.Har suttit inne i ett helt år utan att...
Svar
9
· Visningar
1 119
Äldre Jag är inte direkt någon väskperson, med däremot ryggsäck! Själv är jag av den typen som har en katastroftänk, vill gärna ha alvedon... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 372
Senast: Duplo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka