Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kom precis hem från läkaren med nya sömnpiller, Mirtazapin. Läste på om dem och såg att ökad aptit och ökad vikt är en vanlig... 2
Svar
27
· Visningar
38 315
Senast: menina
·
Äldre När inte Stalin fick som han ville beslöt han att Berlins civilbefolkning skulle straffas. Han stoppade livsmedel, energi och...
Svar
3
· Visningar
595
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Vid de två senaste tillfällena jag druckit (vitt) vin har det räckt med ett halvt glas till maten för att mitt huvud ska flippa. Jag... 2
Svar
26
· Visningar
11 764
Senast: Frejameja
·
Äldre Eller ja, snart dvs, om en vecka :nailbiting: Sambon har fått jobb så vi flyttar upp från söder på söndag. Nu är det ju såhär att jag är...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken säger. Är det någon här med erfarenhet, och som vill beskriva symtomen? Speciellt om ni har haft problem som har...
Svar
0
· Visningar
870
Senast: 20032003
·
Kropp & Själ Det här har jag gått och funderat på ett längre tag. Man läser ofta om folk som går upp i vikt när de börjar ta preventivmedel. Vissa...
Svar
14
· Visningar
1 501
Senast: Gnist
·
Äldre Om Försäkringskassan godkänner så kommer jag bli heltidssjukskriven inom kort på grund av depression. Jag är för tillfället... 2
Svar
27
· Visningar
3 434
Senast: Squie
·
Äldre Varför är alla smörgåspåläggspaket på 120 gram, oavsett tillverkare och innehåll?
Svar
2
· Visningar
612
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Jag har skrivit om mina problem förut. Har sökt läkare för ändtarmsbesvär och "magproblem". Har genomgått rektoskopi utan att man hittat...
Svar
6
· Visningar
2 244
Senast: 20032003
·
Kropp & Själ Förra veckan fick jag antidepressiva utskrivet av läkaren. Då hade jag i princip haft ångest varje dag, ibland så kraftig att det kändes...
Svar
14
· Visningar
15 444
Senast: Prosit
·
Skola & Jobb Kan man kolla när en verksamhet har upphört, utan att fråga den som hade verksamheten? :angel: 2
Svar
25
· Visningar
1 910
Senast: Mia_R
·
Äldre Hur bred ska en gardinkappa vara i förhållande till fönstret om det ska vara en kappa med "rynk" på? Husmorsfaktorn är låg här...
Svar
4
· Visningar
8 051
Senast: dobbis
·
Fritid Jag och sambon kommer med största sannolikhet att sälja vår lägenhet. Ni som har sålt innan: vad har ni för tips? Ångrar ni något ni...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: SaraMara
·
Mat ...och diskussion om huruvida mat håller sig. Jag är VRÅLHUNGRIG och köpte kl 17 en varm subwaymacka med kyckling. Stoppade ner den i...
Svar
10
· Visningar
3 546
Trädgård & Växter Är det någon här som har en hortensiabuske eller liknande utomhus? Är grymt sugen på att fixa till en liten buske på framsidan (där...
Svar
10
· Visningar
1 475
Senast: Flo
·
Skola & Jobb I slutet av nästa månad kommer jag antagligen att fara till Helsingfors med omnejd tillsammans med en kurs jag läser på universitetet...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: mamman
·
Äldre För att inte kapa cheries tråd så skapar jag en egen. Jag och sambon är sugna på att resa bort i november/ december 2015 och kan vara...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Ska kliva ut ur den föräldralediga norrlandsigloon i dag och bege mig på blixtvisit till huvudstaden. Men som alltid i dessa skarvar...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag lever med smärta som går lite upp och ner beroende på vad jag gör för tillfället. Mycket rörelse=mer ont, snedsteg=mycket ont vissa... 2
Svar
27
· Visningar
1 671
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har en fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med, jag står i kö till Psykolog på öppenvårds psykiatrin. Jag har stått i kö i...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka