Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är det någon här som är allergisk mot både gluten, mjölk, ägg och nötter? Vad brukar ni baka för gott till fika? Skulle vara ytterst... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 820
Senast: Trani
·
Skola & Jobb Jag jobbar nu på kundtjänst och är inhyrt via bemanning på heltid. Är väldigt missnöjd med min chef på de bemannings företaget, så fort...
Svar
1
· Visningar
1 365
Skola & Jobb Ska göra en inlämningsuppgift och ska där förklar nyanserat skillnaden på bokslut beroende på om det är en enskild firma, handelsbolag...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Sparvoga
·
Kropp & Själ Hur hanterar man egentligen när hela ens liv börjar ställas på kant ? Livet började bli allt mer likt kaos i samband med att min pappa...
Svar
2
· Visningar
1 094
Skola & Jobb Vad jobbar ni med? Vilken utbildning? Lätt/svårt att få jobb? Vad är bäst/sämst med jobbet? Nyfiken då jag själv går kandidatprogram i...
Svar
15
· Visningar
3 039
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Har lite funderingar ang lite känsligare delar.. Väljer därför att vara anonym. Mitt problem sedan ca sista året på gymnasiet är att...
Svar
9
· Visningar
4 481
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ När jag tittade i tråden "Vad kan jag jobba med": http://www.bukefalos.com/threads/vad-kan-jag-jobba-med.1300036/ så blev jag rent ut... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 496
Senast: Lavinia
·
Äldre Får krupp på detta :arghh: Bytte mejl i veckan, för att jag får så förbannat mycket skräppost till den gamla. Ska vara inloggad på nya...
Svar
3
· Visningar
577
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag tror inte många missat vilken dag det är idag: 70 år sedan Auschwitz befriades av Röda armén. Vad som ger en vidrig och bitter... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 295
Hemmet Då tidigare ägare valt temat blått i köket,och har gjort en riktig budget-renovering,så undrar jag om det finns nån färg som man kan...
Svar
17
· Visningar
7 178
Tjatter Utspädd Berlinmur? Nåt skall man roa sig med en fredagseftermiddag.
Svar
1
· Visningar
570
Senast: vallhund
·
Äldre Kollar "Så tar man en kokainsmugglare" och en kvinna från Kuwait hade med sig ris, lök, tomater, kryddor m.m. till USA. Sånt finns ju... 2
Svar
29
· Visningar
3 737
Senast: Aionee
·
Hemmet Nu är det en ciruklationspump som är grubbleriet. Varning - långt. Mitt värmesystem läcker vatten. Det är en övertrycksventil som inte...
Svar
12
· Visningar
1 651
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Jag kan ingenting om detta då jag nästan aldrig är sjuk. Jag är sjukskriven tom 31 januari. Igår ringde jag till las för att höra om ev...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: Sonic76
·
Relationer Hej Buke! I julas var jag på finlandskryssning med familjen. Min förälder och hens partner handlade tillräckligt i tax-freen för att få... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 619
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Det har gått 2,5 mån sedan jag fick tre frakturer efter en ridolycka. De är läkta men jag känner mig stel i kroppen och öm kring partiet...
Svar
14
· Visningar
1 030
Kropp & Själ Jag har precis fått hem mitt första kit och måste ju testa hur detta funkar. Så min fråga är, är det någon som testat/använder sig av...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: clovergirl
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
78 707
Senast: Ackio
·
Äldre Jag skulle behöva tips till ikväll på god smakrik hårdost eller liknande som passar bra med lite marmelad till! Äter det gärna på... 2
Svar
28
· Visningar
2 707
Senast: Smulu
·
Hemmet Vad tror ni man kan ta för denna? 140cm Ikea-säng med stomme, huvudgavel, resårbotten och två bäddmadrasser. Nypris strax över 5000:-...
Svar
13
· Visningar
5 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka