Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre OKej jag skäms lite, men jag är helt grön när det gäller att skicka grejer med posten. Har börjat sälja lite smink och annat men vet... 2
Svar
27
· Visningar
8 295
Senast: Elisha
·
Äldre Varsågoda att ventilera. http://www.nwt.se/varmland/article1721147.ece http://www.vf.se/nyheter/allman/vargjakten-stoppas-tills-vidare 44 45 46
Svar
916
· Visningar
40 002
Senast: Solis
·
Mat Fick en ångkokare när jag fyllde år och vill börja använda den. Vad kan man ångka? Fisk och grönsaker, men mer? Recept?
Svar
1
· Visningar
562
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag börjar tro att jag jobbat svart helt ofrivilligt. Gick arbetslös i ungefär ett halvår, blev uppringd av en arbetsgivare som ville ha... 2
Svar
35
· Visningar
3 154
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 368
Skola & Jobb Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag tänkte mig höra mig lite för hos er på Bukefalos. :) Jag är 22 år och bor hemma medan jag...
Svar
0
· Visningar
822
Skola & Jobb Jag behöver lite råd ifrån älskade Buke nu, för jag vet verkligen inte vad jag ska göra... Jag tror att jag har fått min allra första...
Svar
18
· Visningar
2 260
Senast: zoller
·
Skola & Jobb Blir kanske helt förvirrat inlägg - känner mig så ledsen.:cry: Min chef tittade inom mitt kontor i morse och sa "bara så du vet så har... 2
Svar
33
· Visningar
3 743
Senast: lady_vip
·
Skola & Jobb Jag har ansökt om studiemedel med särskilda skäl pga av tidigare obetalda belopp sista åren samt några missade poäng sen ca 10 år...
Svar
3
· Visningar
1 549
Senast: EmmaW
·
R
Kropp & Själ Går det att på ett objektivt sätt påstå att en psykolog är mer kvalificerad än en sjuksköterska med psykiatrisk vidareutbildning... 2
Svar
21
· Visningar
3 567
Senast: Modest
·
Hemmet Jag skulle behöva lite hjälp och inspiration gällande tapeter till kök och vardagsrum i ett gammalt torp i Småland, och vad gör man om... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
17 337
Senast: Chili
·
Fritid Jag har reklamerat ett uthusbygge. Mailat och fått kvitto på att mailet lästs. Tiden går. Hur länge kan man vänta på svar utan att...
Svar
7
· Visningar
945
Skola & Jobb Hejsan! Jag är en talterapistuderande som nu i höst börjar sitt andra år, och undrar ifall det finns andra logopeder här på Bulefalos...
Svar
16
· Visningar
1 104
Senast: Sar24BB66
·
Kropp & Själ Så jag sitter här lite småchockad med tusen tankar i huvudet efter ett besök hos gyn. Funderade en sekund om jag inte skulle göra en... 2 3
Svar
40
· Visningar
12 590
Senast: Anonym15
·
Relationer Ja detta är ju en tråd jag aldrig trodde jag skulle starta. Anledningen är dessutom av mycket vardaglig art. Jag har aldrig haft ringar... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 824
Senast: Ackio
·
Relationer Vänner, kompisar, familj, partner,släkt, hur lätt förlåter ni dem om de gör något som gör er osams? Jag anser att man för det mesta är... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 845
Kropp & Själ Ni som blivit utredda i vuxen ålder hur gick ni tillväga? Måste man gå genom allmänvården/psyk? Jag har starka misstankar om att jag...
Svar
15
· Visningar
2 090
Hemmet Hej alla, I min o pv:s nuvarande lägenhet är köket ett riktigt enmans-kök tycker vi, dvs det är bara bänk-yta på ena sidan, där spis...
Svar
18
· Visningar
2 888
Senast: susanne
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Jag tränar nu på Friskis men funderar på att byta till SATS eftersom jag tycker dom verkar ha ett bättre och roligare utbud av... 2
Svar
25
· Visningar
5 977
Senast: anna_panna
·
Fritid Köpte en beg komatta idag där säljaren sa det går utmärkt att tvätta den i 30 grader med sköljmedel i maskin. Hon hade gjort de två...
Svar
2
· Visningar
1 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka