Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter För många år sedan hade jag en äldre engelsk trädgårdsbok som jag så gärna skulle vilja hitta igen. (En vän blev kär i den, så jag gav...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Martenix
·
Kropp & Själ Efter en förkylning har jag fått nåt konstigt i munnen. Tandköttet kliar infernaliskt med några små röda prickar och tungspetsen svider...
Svar
12
· Visningar
4 585
Senast: MonteRose
·
Fritid Jag och sambon funderar över potentiella lösningar för gården som vi håller på och ska ta över. Vi bor själva i ett hus fem minuter... 2
Svar
21
· Visningar
12 184
Äldre Hej! Är det någon här inne som har färgat skor? Jag köpte ett par snordyra skor i somras som såklart har blivit lite förstörda av...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: tolksele
·
Äldre Behöver tips och gärna recept på något gott att bjuda på. Vanlig tårta går bort då vi inte ska fira något,likaså kladdkaka då det är... 2
Svar
27
· Visningar
3 217
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mitt problem. Det hela handlar nånstans om att jag inte vet hur ofta jag ska bråka om saker...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: mino
·
Tjatter Härmar boktråden. Här får man gärna skriva vad man har sett för film. Genre, kort innehåll och åsikt utan att avslöja för mycket. 2
Svar
27
· Visningar
1 781
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Undrar om någon vet om det blir något trassel med försäkringskassan när man blir sjukskriven precis när man ska byta jobb? Jag funderar...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: Pudlan
·
Äldre Jag sitter och gruvar mig för att ta tag i 5 års framkallade bilder :crazy: Förbannar mig själv för att jag inte gjort det förut men nu...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Ni som hängt med vet ju hur jag mått de senaste två åren (recidiverande depressioner). Nu är de problemen rätt medicinerade och jag mår...
Svar
8
· Visningar
1 597
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Ponera att man istället för att åka utomlands på smekmånad vill ta en vecka på spa. Vilket spa i Sverige åker man till? Vart är det...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: Snurrfian
·
Fritid Jag har fått för mig att jag ska försöka åka lite längdskidor efter hunden, men jag behöver införskaffa ett par skidor. Jag tänkte köpa... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 477
Senast: Niyama
·
Relationer Ja så känner jag mig i mina fruktlösa försök att samarbeta med exet. Eller, jag försöker och han kör över mig fullständigt hela tiden...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Hyacinth
·
Tjatter Nån här som har prövat denna underbara skapelse :d. Nu kan man äntligen dra i sig en sån här på bussen utan att kladda ner sig :D. Var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 927
Kropp & Själ Finns det väldigt små och smala öronproppar, tex någon variant till barn? Jag skulle behöva ett par bra öronproppar till nätterna så... 2
Svar
25
· Visningar
7 845
Äldre Var och handlade tjocka strumpbyxor idag, eller "tights" som det heter numer :p. Döm om min förvåning - jag har krympt i storlek...
Svar
10
· Visningar
941
Kropp & Själ Tycker det är perfekt att ha med till stallet och äta mellan två ridpass. Enkelt att ha i fickan och kräver inga förberedelser. Nu vill... 2
Svar
29
· Visningar
2 627
Senast: Minett
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Även här kan man tydligen mena olika saker.
Svar
1
· Visningar
571
Senast: canine
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Idag insåg jag att man kan mena olika saker när man säger "nästa helg". Oerhört intressant och som gjort för missförstånd! Så hur tänker...
Svar
9
· Visningar
2 880
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb Jag är långtidssjukskriven och ska börja komma igång igen. Jag är utbildad socionom och har jobbat inom socialtjänst i många år. Men...
Svar
12
· Visningar
2 541
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka