Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
För många år sedan hade jag en äldre engelsk trädgårdsbok som jag så gärna skulle vilja hitta igen. (En vän blev kär i den, så jag gav...
Kropp & Själ
Efter en förkylning har jag fått nåt konstigt i munnen. Tandköttet kliar infernaliskt med några små röda prickar och tungspetsen svider...
Skola & Jobb
Undrar om någon vet om det blir något trassel med försäkringskassan när man blir sjukskriven precis när man ska byta jobb? Jag funderar...
Kropp & Själ
Ni som hängt med vet ju hur jag mått de senaste två åren (recidiverande depressioner).
Nu är de problemen rätt medicinerade och jag mår...
Kropp & Själ
Tycker det är perfekt att ha med till stallet och äta mellan två ridpass. Enkelt att ha i fickan och kräver inga förberedelser.
Nu vill...