Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja, jag antar att jag inte är den enda som blir hemma av någon anledning - i mitt fall sjukdom samt katt som aldrig upplevt fyrverkerier... 10 11 12
Svar
226
· Visningar
12 134
Kropp & Själ Drack en cider förut, 33 cl 4,5% alkohol. Kanske vid 18. Kom nyss på att jag skulle behöva ta en propavan ikväll efter tre sömnlösa...
Svar
6
· Visningar
4 109
Senast: Fille
·
Äldre Om ni flyttar, hur fort känner ni er hemma? Och vad är det som avgör om ni känner er hemma? 5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 276
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Jag har börjat inse att ska jag någonsin kunna skaffa mig en bra bostad måste jag bort från Stockholmsområdet. Jag vill äga mitt boende...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: GoLightly
·
Hemmet Efter flytten från lägenhet på 70 kvm till hus på 200 kvm så har elräkningen gått upp avsevärt. Det räknade jag med, men inte att det... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 834
Senast: Alexandra_W
·
Hemmet Kanske redan finns en sån här tråd men då får det väl göra det då. Förkommer ju då och då att man hittar (på loppis, vinden/källaren...
Svar
13
· Visningar
2 965
Senast: McFlurry
·
Äldre Nu önskar jag lite tips, vill ha en app där jag vill kunna se vilken väg jag gått/ridit, hur långt och hur lång tid det tog samt kunna...
Svar
7
· Visningar
679
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Ja, jag har ju skrivit här om min psykiska ohälsa och alkoholproblem etc. Egentligen tar det emot att ens starta den här tråden, men vet...
Svar
8
· Visningar
2 409
Senast: tanten
·
Äldre Periodare tom, när han inte dricker är han glad, snäll och trevlig. När han dricker anklagar han sin fru (min kompis då) för allt...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Mammadutt
·
Skola & Jobb Jag är lite inne på om jag ska plugga till nått. Vet inte vad än, men helst bör det gå att kombinera med heltidsjobb, så på halvfart...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Squie
·
  • Låst
Kropp & Själ Nu börjar jag på nästa tråd, för vi skriver ju lika mycket som vi tränar! :up: Jag tränade inte många knop i helgen, men imorrn är det... 98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
79 494
Senast: Qelina
·
Äldre Jag vill önska er alla gott nytt år. Vimse hälsar att 2015 är ett år med nya möjligheter, och bevisar detta genom att gå all in med...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Mirre
·
Hemmet Efter påtryckningar startar jag nu min alldeles egen hustråd. Under hösten har vi köpt ett hus strax utanför stan, det har varit djupt... 20 21 22
Svar
422
· Visningar
93 602
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ använder två tepåsar i en tekanna rymmande fyra tekoppar vatten kommer då varje kopp te innehålla hälften så mycket koffein (och annat)...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: Blandrastik
·
Tjatter Några kommer, några går men Buke består. Hipp hipp Hurra!
Svar
4
· Visningar
386
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ ... och jag är lockad att köpa en ask men jag vill inte. Frågan är om jag kan stå emot, tror det inte. Kommer ni att köpa Aladdin nu... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 504
Senast: MM
·
Äldre Ni som har bil, hur mycket pengar lägger ni på bränsle per månad? Vilken bil har ni och hur långt kör ni varje månad? Känns som jag... 2
Svar
36
· Visningar
2 235
Äldre Hej! Har någon här nåt förslag vad man kan sätta i en tidskapsel? Min systerdotter är 6 månader och ska "döpas", och då ska gästerna ta...
Svar
6
· Visningar
1 225
·
Äldre I morgon tänkte vi ha pizzabonanza här hemma, med massor av minipizzor i olika smaker. Jag behöver alltså era bästa pizzatips. Allt... 2
Svar
26
· Visningar
1 716
·
Relationer Jag är så töntig och känslig och känner egentligen inte alls igen mig själv. Träffade för ett litet tag sen en tjej på en utekväll. Vi...
Svar
3
· Visningar
2 007
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka