Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag tar mig friheten att starta en ny vikttråd, eftersom den gamla är uppe i 2000 inlägg! Har haft en bra vecka och gått ner ungefär ett...
IT & mobiler
Min dammsugare har börjat göra något märkligt: om man stöter till den, den ruskar över en tröskel, man vänder den för häftigt, eller man...
Kropp & Själ
Har köpt en paljettklänning till nyår och funderar på hur jag ska va stylad till detta - några råd? Finns ju stor risk att det blir too...
Kropp & Själ
Förlåt min stress men mitt liv är så emot mig just nu att jag helt glömt av att det är nyår imorn och vi är bortbjudna på lite mer fancy...
Kropp & Själ
Hjärta rusar och jag bannar mej som den idiot jag är varför jag inte gjort något tidigare.
Jag är 26 och har sedan 13 år tillbaka varit...