Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag blev ju plötsligt lämnad för mer än ett år sen och jag har försökt få vardagen att fungera för dottern och mig. Nu har allt det... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
16 586
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag vill komma igång med lite träning. Inte för att gå ner i vikt, forma kroppen eller något sådant utan helt enkelt för att försöka...
Svar
16
· Visningar
1 156
Kropp & Själ Jag tar mig friheten att starta en ny vikttråd, eftersom den gamla är uppe i 2000 inlägg! Har haft en bra vecka och gått ner ungefär ett... 49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
60 227
Kropp & Själ Jag har köpt en eltandborste med tidur. Enligt instruktionerna ska man borsta i 4 minuter. Blir det rent? Nej. Jag måste borsta ca 8... 2
Svar
26
· Visningar
3 165
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vad får man inte missa i Helsingfors? Bokade hastigt och lustigt en resa dit, men har ingen koll på staden och ingen tid att läsa på...
Svar
7
· Visningar
647
Senast: aprilmaj
·
IT & mobiler Min dammsugare har börjat göra något märkligt: om man stöter till den, den ruskar över en tröskel, man vänder den för häftigt, eller man... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 561
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Har köpt en paljettklänning till nyår och funderar på hur jag ska va stylad till detta - några råd? Finns ju stor risk att det blir too...
Svar
7
· Visningar
1 570
Senast: Thaliaste
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 944
Senast: aiquen
·
Äldre Det kändes som att behovet för en tråd om roller derby finns. Vilka här håller på? Vilka är sugna på att börja? Vilka undrar vad det är... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 136
Senast: Lotheb
·
Kropp & Själ Jag har tröttnat på min epilepsi så nu tänker jag skita i att ta min medicin för det. Vad ska den vara bra för egentligen, den gör mig... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
15 344
Senast: hier
·
Äldre Vi älskar gröt här. Mannagrynsgröt, risgrynsgröt, havregrynsgröt...ALLT :)! Min mage mår toppen om den får havregrynsgröt varje dag, och...
Svar
9
· Visningar
2 487
Senast: Chili
·
Äldre Min bil blev nyligen utsatt för skadegörelse och efter ytterligare en tripp till verkstad visade det sig att skadorna är så omfattande...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Sverigedemokrater mer kriminella än invandrare http://www.aftonbladet.se/kultur/article20042384.ab Kraftig överrepresentation, dvs det...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: golit
·
Kropp & Själ Förlåt min stress men mitt liv är så emot mig just nu att jag helt glömt av att det är nyår imorn och vi är bortbjudna på lite mer fancy...
Svar
8
· Visningar
3 232
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Hjärta rusar och jag bannar mej som den idiot jag är varför jag inte gjort något tidigare. Jag är 26 och har sedan 13 år tillbaka varit... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
13 604
Senast: purity_666
·
Äldre Bilproblem...igen :( Trodde att vi skulle slippa nu när vi bytte till en, för sin ålder, jättefräsch volvo 940 (1997 och 25000 mil) nu i... 2
Svar
31
· Visningar
11 995
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Jag är nu hemma hos min mor i den lägenhet vi bott i de senaste nio åren. De senaste nio åren har vi haft problem med att det är så...
Svar
17
· Visningar
1 689
Äldre Jag står i begrepp att rensa kylen. Det av julmaten som inte redan blivit uppätet kommer inte bli det av oss heller. Det är inget fel på...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag är boknörd och har därför hur mycket böcker som helst. Pockets överallt. Jag läser inte om dom typ någonsin och skulle väl vilja...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Har kommit fram till att jag behöver söka hjälp. Måste försöka reda upp den trassliga knut mitt liv har utvecklats till innan det tar...
Svar
3
· Visningar
674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka