Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag knäppte på datorn idag så hade allt krympt! Alla ikoner och all text var myyyycket mindre än vanligt. Och min skrivbordsbild...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Yaroomba
·
T
IT & mobiler (hoppas det inte redan finns en sån här tråd) En kompis till mig frågade hur hon skulle göra när hon skickar en förfrågan om ett...
Svar
2
· Visningar
2 287
Senast: toddy86
·
J
IT & mobiler Precis som rubriken lyder, hur kopplar jag ihop tv och dator? Jag vill alltså kunna ha tex. spotify på tv-skärmen. Vad behöver jag för...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: REIN
·
IT & mobiler den här tråden ligger säkert helt fel, men jag tror jag får mest hjälp här :angel: Finns det något att göra om man har slarvat bort...
Svar
8
· Visningar
4 628
Senast: sagao
·
P
IT & mobiler jag har skapat en grupp på facebook, men det går inte att redigera i den, det enda jag kan göra är en beskrivning. Vill ju att den ska...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: nilema
·
E
IT & mobiler Hej. Migränen håller på att ta över min hjärna som jag fått av allt strul med publiseringen av min hemsida. Jag håller på att göra en...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: Lily_Sthlm
·
T
IT & mobiler Jag har en extern hårdisk LaCie på 1 TB. När jag kopplade in denna för första gången på min stationerade PC så fick man ett val...
Svar
7
· Visningar
1 575
Senast: tim
·
IT & mobiler Varför funkar det inte?! Har bara 2 usb-portar på min dator och telias j*vla bredbandsstick är så fet att inget annat går in i porten...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Uppgraderade precis till nyaste msn. Men fattar inte hur man byter nickname? Man måste ju skriva sitt för och efternamn, och det vill...
Svar
4
· Visningar
1 616
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jaha, så ska man sälja hästen och laddar glatt över filmerna till datorn, och vad händer?? De går itne att spela upp... Kameran är en...
Svar
3
· Visningar
680
IT & mobiler Blu-ray, vad är det egentligen? Jag har trott att det är en bättre dvd-spelare, men när jag kikar på internet på blu-ray så är det...
Svar
3
· Visningar
972
IT & mobiler Nån som har en sådan? Är den bra? Hur bra funkar surfen? Är den förberedd för 4G, för det fick vi här i dag :bump:
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Av någon helt knasig anledning så har internetsymbolen samt ljudsymbolen försvunnit från nedersta högra hörnet! Har letat och letar...
Svar
5
· Visningar
1 809
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Hur skriver man ut ett procenttecken i matlab? Jag vill alltså inte kommentera bort något utan skriva ut procenttecknet.
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: fejko
·
P
IT & mobiler Min sons dator kraschade just och vi ska börja se oss om efter en ny. Då han till 99% spelar på den är det just en speldator som behövs...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Sharpless
·
I
IT & mobiler Ja, jag har ett antal filmer på hårddisken som jag tänkte bränna ner till skivor nu, det är inget problem i sig - jag undrar bara vart...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Ilini
·
IT & mobiler Jag måste verkligen hitta en bra väckarklocka för jag är ofta (inte alltid, är det något extra viktigt vaknar jag automatiskt) väldigt...
Svar
17
· Visningar
9 328
IT & mobiler Jag har lovat en släkting att hjälpa henne ladda upp en hemsida (den finns ännu inte på nätet) på hennes nyinförskaffade domänadress -...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Yaroomba
·
IT & mobiler Fotograferar just nu med en Nikon D60, min första systemkamera. Den har hängt med ett par år nu, och jag är ordentligt sugen på att...
Svar
17
· Visningar
1 937
Senast: Breaktown
·
IT & mobiler har hittat ett par högtalare jag vill köpa Logitech Z-2300 och de finns på S*ba. saken är den på hemsidan står där ju ett sk. internet...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?