Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Mina gubbar på msn, alla smileys, syns inte. Jag kan göra dem och jag ser själva tecknen, typ : ) och : D men inte :) :D Fattar ni? Hur...
IT & mobiler
Vilket program använder jag mig bäst av för att byta bilder i en banner med ett visst intervall?
Tanken är att ha 3-4bilder i en banner...
IT & mobiler
När man vill se någon annans vänner på FB, och den personen har fler än 400 vänner. Då visas bara de första 400 vännerna. Varför? Är det...
IT & mobiler
Jag har haft min laptop (en Compaq Presario CQ60) i lite mer än ett år, idag fick jag en varning om att batteriet var dåligt och skulle...
IT & mobiler
Jag ska snart börja på ett nytt jobb där jag ska jobba i programmen Polopoly och wordpress. Är det någon som har jobbat i de programmen...