Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Sitter med hemsidan och försöker få till bildtext. Alltså text som ligger tillsammans med bilden direkt under, men det går inte direkt...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Mina gubbar på msn, alla smileys, syns inte. Jag kan göra dem och jag ser själva tecknen, typ : ) och : D men inte :) :D Fattar ni? Hur...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Vilken leverantör trivs ni bäst med och vem skulle ni inte rekommendera?
Svar
3
· Visningar
817
Senast: tim
·
IT & mobiler Jag försöker komma in på umesläp.se och då blir jag hänvisad att hämta flash och det har jag gjort, flera ggr dessutom och ändå funkar...
Svar
4
· Visningar
1 141
·
IT & mobiler Jag har problem med min internetuppkoppling hemma. Mitt bredband (som iofs inte är så brett) fungerar inte som det ska. När jag går in...
Svar
11
· Visningar
2 083
Senast: Rosett
·
  • Låst
IT & mobiler Är det någon som har erfarenhet av sådana? Låter ju rätt smidigt att kunna starta den på morgonen när man går hemifrån och komma hem...
Svar
11
· Visningar
1 557
Senast: Remix
·
IT & mobiler På jobbet arbetar jag med ett explorerfönster med flera flikar. Varje gång jag börjar jobba måste jag öppna upp varje flik för sig och...
Svar
6
· Visningar
2 531
Senast: Estivuz
·
IT & mobiler Hemma hos mig funka min mac med bredbandsbolaget å en airport express. Har ALDRIG haft problem någon annanstans heller...
Svar
4
· Visningar
1 170
Senast: Messy
·
IT & mobiler Min "stamsida" för streaming verkar ha lagt ner :cry: Googlar mig galen men hittar ingen bra ersättare. Letar efter en lättförstålig...
Svar
5
· Visningar
1 787
Senast: LitenPrickigPonni
·
IT & mobiler behöver lite hjälp.. jag kommer in på alla sidor på internet utom facebook! och undrar hur man kan fixa detta? det jag luskade ut av...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: nmolsson35
·
C
IT & mobiler Vet inte om någon inställning har ändrats av misstag?Det fungerar att titta på filmer, men vid isättning av musikskiva händer...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Vilket program använder jag mig bäst av för att byta bilder i en banner med ett visst intervall? Tanken är att ha 3-4bilder i en banner...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: -Remont-
·
IT & mobiler När man vill se någon annans vänner på FB, och den personen har fler än 400 vänner. Då visas bara de första 400 vännerna. Varför? Är det...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Längst upp på varje sida står det att "Internet Explorer körs för tillfället med tillägg inaktiverade. Klicka här för att hantera...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har haft min laptop (en Compaq Presario CQ60) i lite mer än ett år, idag fick jag en varning om att batteriet var dåligt och skulle...
Svar
7
· Visningar
2 336
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag fattar verkligen inte hur facebook fungerar...eller i det stora hela förstår jag ju, men jag vet ju inte vad som händer när jag...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hur gör man för att spara ett openoffice dokument (.odt) så att det kan öppnas och allt finns med i word? Har prövat spara i .rtf men...
Svar
2
· Visningar
1 444
·
IT & mobiler Ja, jag lyckas ju alltid trycka på några knappar här och där så saker på datorn ändras. Nu döljer sig det sig där man skriver i...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Snuffel
·
M
IT & mobiler Jag ska snart börja på ett nytt jobb där jag ska jobba i programmen Polopoly och wordpress. Är det någon som har jobbat i de programmen...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Gimlan
·
IT & mobiler Nu har det kört ihop sig ganska rejält för mig här. Min lärare ringde och var superarg på mig för något jag skrivit på internet. Helt...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?