Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har problem med att textbredden på min blogg ändrar sig på de olika sidorna. Jämför med bredden jag vill ha, och som nu håller i sig...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Riley
·
P
IT & mobiler Hejsan, jag undrar om det är någon som vet var man kan ladda hem Photoshop Gratis, spelar inte så stor roll vilken det är, bara det är... 2
Svar
38
· Visningar
55 937
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag håller på att bli tokig. Hade ett super program där jag gjorde gif animationer men jag tro ja ha städat bort de. Någon som har ett...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: fuji
·
IT & mobiler ååååh, alltså jag blir knäpp på mina mappar med bilder.. har inget bra system för att sortera bilder.. såhär ser det ut bland mina...
Svar
12
· Visningar
1 525
Senast: Madick
·
IT & mobiler Har använt Digsby i många år, men nu är jag på jakt efter en IM-klient med stöd för OTR-chattar. Drog ner Pidgin för ett tag sedan men...
Svar
11
· Visningar
952
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag ska räkna ut frekvenserna för vissa värden och jag lyckas inte få funktionen att fungera trots att jag tycker att jag lägger in...
Svar
7
· Visningar
3 658
Senast: emmet
·
IT & mobiler Har precis tagit fram min stationära dator efter att inte ha använt den på ett bra tag. Men den är seeg..:p Så tänkte höra om någon...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Rosett
·
L
IT & mobiler Det är s5ffr6r *å några 62stäver, 6ch *å någ6t sätt har har det ändrats, H4r ändrar 0an t533ba2a??? H1ä3*:crazy:
Svar
19
· Visningar
5 701
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Eftersom jag är lika smidig som en elefant så har jag lyckats spilla Varm&Kall över halva tangentbordet. Resultatet är... Klibbigt. Kan...
Svar
5
· Visningar
1 839
·
IT & mobiler Vad har hänt med länkarna i Messenger? Jag, och alla mina messengervänner, har slutat kunna klicka på länkar som vi skickar till...
Svar
3
· Visningar
1 124
·
IT & mobiler Jag vill länka från min hemsida till sidan www.hittepå.nu (nästan!) dvs en webbadress som innehåller svenska tecken... Hur sjuttsicken...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Sandra78
·
IT & mobiler Vi har haft en del problem med vår uppkoppling de sista veckorna, har ringt support och fått hjälp. Men tycker ändå att problemet...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: mag
·
IT & mobiler Har lite PDF-dokument jag vill lägga som bilaga i mitt arbete, kopierar jag in dem så kommer första sidan med men inte andra (2-sidiga...
Svar
3
· Visningar
8 026
Senast: hvala
·
IT & mobiler Hej! Jag söker bra guider på nätet för att göra små kortfilmer i Flash. Jag har tidigare läst en kurs inom Flash på Södertörns...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Coraline
·
IT & mobiler Skulle öppna en julmust förut, som självklart exploderade o sprutade i hela vardagsrummet och såklart över hela tangentbordet på min...
Svar
12
· Visningar
3 261
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Det har hänt något med mitt USB-minne (en JetFlash Transcend 4GB är det). Jag sätter i minnet i en port, men det syns inte när jag går...
Svar
7
· Visningar
2 394
Senast: fatfin
·
D
IT & mobiler Hej! Jag vill inte att barnen ska kunna gå in på sidor som innehåller p**r och annat som är barnförbjudet. Vet ni var jag kan få tag...
Svar
6
· Visningar
2 658
·
B
IT & mobiler Jag hjälpte till att installera ett virusprogram, VLC och att rensa cookies, tidigare och liknanade i IE på en kompis dator igår. Nu...
Svar
8
· Visningar
1 344
·
IT & mobiler Finns det något annat sätt att få igång den? Datorn är rensad och jag behöver installera webkameran igen tror jag, men jag hittar...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: tim
·
R
IT & mobiler Jag installerade det nya msn messenger (2011's version) och gillar den verkligen INTE. Någon som vet hur jag får tillbaka till messenger...
Svar
6
· Visningar
1 773
Senast: rrebecca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka