Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har en bärbar dator med några år på nacken, som levererades med WXP i och har en nyckel till XP klistrad på undersidan. När jag...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hur gör man om man vill skapa sin egen mailadress? Ex. blomskan@blomskan.se...
Svar
2
· Visningar
3 807
Senast: Blomskan
·
IT & mobiler Jag skriver endel artiklar åt diverse tidningar och ibland vill jag ha med en tabell eller ett diagram som illustration. Problemet är...
Svar
4
· Visningar
1 500
Senast: Unix
·
IT & mobiler Använder Camera Raw 4.6. Har haft detta problemet förr, men lyckades få bort det på något sätt (eller så självdog det, jag vet inte)...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag behöver tips om ett bra objektiv för inomhus sport. Tex i ridhus där ljuset är väldigt dåligt. Det är ganska akut, så vet du ett bra...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag har lyckats att minska ner allt text på buke så att jag knappt ser den :crazy: gjorde nånting med musen men vet inte vad. Har...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Safira
·
IT & mobiler Så jag kan inte slå på ljudet! Har inte gjort nåt speciellt, det bara var så nu när jag slog på datorn. :confused: Har försökt gå via...
Svar
4
· Visningar
2 967
Senast: Rosett
·
IT & mobiler I den iMac som jag köpte för några år sedan placerades importerade bilder i "iPhoto Library" och sedan i undermappar: år/månad/dag...
Svar
8
· Visningar
1 906
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Min nya, bärbara dator hittade genast ett antal trådlösa nätverk. Eftersom jag ännu själv inte har hunnit skaffa trådlöst internet...
Svar
14
· Visningar
1 898
Senast: karindk60
·
IT & mobiler Jag får inte igpng min skrivare av nån anledning och när jag sätter in den där USB kontakten i datorn så brukar det ju låta nåt...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler Jag har en reseblogg (blogspot.com), och det funkar bra för mig, men sämre för alla andra eftersom det är så krångligt att kommentera...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: JeayL
·
IT & mobiler Någon som vet? Vilken är den nyaste versionen?
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: keramin
·
IT & mobiler min dator bråkar med mig! har en uppdatering jag måste göra som inte går igenom. det står bara felkod 80070005 hur blir man av...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: doleron
·
IT & mobiler Vissa bokst'ver och tecken funkar inte, jag m[ste ha kommit [t n[gon tangent... Men vilken_ S[ h'r kan jag ju inte skriva!
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: movi
·
IT & mobiler Kan jag dela in mina vänner i två grupper utan att de får reda på det? Skulle vilja ha en grupp som får se allt jag gör, alla foton...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: LinnK
·
IT & mobiler Vad håller datorn på med? Jag skulle sätta mig vid datorn igen. Den stod på och var använd ca en halvtimme innan. På skärmen är då den...
Svar
3
· Visningar
1 272
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Hur gör jag för att skydda mitt oskyddade nätverk??
Svar
1
· Visningar
1 109
Senast: tim
·
D
IT & mobiler Hej:laugh: Jag har lite problem... Mitt Microsoft Office Home and Student 2007 har gått ut och den begär en produktnyckel, den...
Svar
2
· Visningar
1 939
Senast: Springer
·
IT & mobiler Finns det någon möjlighet för mig som bloggadministratör att se om någon försökt ta sig in på bloggen ifråga men skrivit fel lösenord...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: tim
·
IT & mobiler en kompis har skaffat faebook åt sin hund, jag vill skaffa en åt min häst som en kul grej, men det står bara att jag ej har behörighet... 2
Svar
20
· Visningar
3 349
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka