Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler ... som säkert finns där, men som jag inte hittar (ens med hjälp av Hjälp). Högerklickar jag på PC får jag fram hela webbadressen...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Myssan
·
S
IT & mobiler Hur bifogar/publicerar jag en bild på bukefalos i forumet?:)
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag har nu i ca ett halvår haft mina smidiga, små, söta logitech x-210 högtalare. Men nu ett tag har den ena hållt på och spraka...
Svar
5
· Visningar
1 076
IT & mobiler Jag blir galen, jag har fått äran att sätta ihop ett arbete som blir lite av ett klipp och klistra objekt. Ska nu försöka få ihop en...
Svar
2
· Visningar
752
IT & mobiler Nu har båda mina datorer problem. En är äldre och mer reservdator. Min huvuddator så att säga började få bluescreen precis när den...
Svar
3
· Visningar
1 323
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag köpte häromdagen ett spel (ett löjligt sådant; Racerpack). 4 spel i en o samma skiva. 3 av dom fungerar, men den fjärde (som jag...
Svar
1
· Visningar
722
·
IT & mobiler Snälla, ni som är lite hajja på datorer, kan ni hjälpa mig med en sak? Jag fick en laptop i studentpresent, där det redan fanns...
Svar
13
· Visningar
4 774
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Nu behöver jag verkligen hjälp.. Min dator har blivit knäpp. Det går inte att gå in på sidor som t.ex facebook, hotmail, tv4. Medans...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Upptäckte att det är högtid att göra något åt den inte så fräscha vattenkokaren :eek: Funkar citronsyra? Eller vad använder man? Hur...
Svar
14
· Visningar
9 680
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Jag är lite småsugen på ett Wii. Men vad behöver man för tillbehör (Nunchuck, balance board, motion plus osv osv)? Vad gör dessa... 2
Svar
22
· Visningar
3 233
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag ska sätta samman en hemsida med bilder på lekredskap från olika firmor. Måste jag be varje firma om lov eller kan man kopiera deras...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: Lupino
·
P
IT & mobiler Hej! På min laptop så går det inte att ladda ner värken spotify eller msn? det kommer bara upp en ruta där det står såhär: ''Det gick...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Phonix
·
IT & mobiler Jag blir tokig, fattar verkligen inte hur man söker kanaler till min TV :confused: Är det någon som har ett tips kanske vilken symbol...
Svar
9
· Visningar
1 682
Senast: hallonsaft
·
IT & mobiler Har länge känt att hår har hamnat i scrollern och segat till den, men nu verkar den hålla på att dö helt... Och jag behöver min...
Svar
3
· Visningar
1 823
Senast: hallonsaft
·
S
IT & mobiler Hej min sambo blir trakassared av någon som kallar sig anonym på sin blogg och jag undrar om det finns något sätt så man kan ta reda på...
Svar
1
· Visningar
820
·
IT & mobiler Jag lämnade in datorn på virusrensning häromdagen, där tog de en back-up och gjorde en ominstallation. När jag idag hämtade hem...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: sweep
·
IT & mobiler jag är inte jättebra på det här m kod, men brukar kunna fixa basgrejer om jag sitter och petar i färdig kod ett tag, men nu har jag kört...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Jag vet inte om denna tråd ligger på rätt ställe, men jag ska redigera en ridfilm och har ingen aning om vilket program jag ska använda...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Ketrawzc
·
IT & mobiler Jag har lagt min logga på foton och sparat fotot som en photoshop-fil. Dum som jag är "plattade" jag ut fotot och sparade. Går det att...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: tjenixen
·
C
IT & mobiler Någon mer som är beroende av detta underbara spel <3
Svar
7
· Visningar
1 599