Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag ska försöka att inte lämna ut för mycket detaljer av hänsyn, men känner ändå att jag måste skriva av mig och få lite kloka tankar... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 541
Senast: emma-vsm
·
Kropp & Själ Jag provade idag att jogga innan frukost och aldrig i mitt liv har det varit så kämpigt. Jag har annars ett tempo där jag kan ligga och... 2
Svar
26
· Visningar
2 270
Senast: LECH
·
Kropp & Själ Jag har en hormonspiral (jaydess) som borde bytts ut i november. Jag har prokrastinerat och ringde först idag för att boka bytet som...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Kropp & Själ Tar mig friheten att starta en ny tråd då den förra blev full. Passar på att slänga in ett :heart till @Mineur och hoppas att det känns... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
108 031
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag behöver hitta något roligt sätt att röra på mig utöver hundpromenader. Gruppträningspass kommer jag sällan iväg på, då de pass jag...
Svar
4
· Visningar
552
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Vet inte alls om jag la tråden rätt... Jag sitter och kollar på lite försäkringar till mig själv. Idag har jag bara försäkring via...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag skulle gärna vilja ta del av era erfarenheter av utmattning, framförallt från dig som själv är drabbad. Hur hamnade du i...
Svar
10
· Visningar
1 762
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Det verkar hopplöst att hitta nya badkläder vid den här årstiden. Min bikiniöverdel har gjort sitt, den börjar bli lite väl luggsliten...
Svar
16
· Visningar
799
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Började tänka lite när jag läste i tråden om autism och aspberger, det här om att ha en diagnos och vad som "krävs" för att få en...
Svar
17
· Visningar
1 224
Kropp & Själ Jag vill gärna höra hur ni hanterar klimathotet rent mentalt? Att uppfostra barn och hålla på med framåtriktade aktiviteter när man... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 960
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Kära allvetande Buke, Jag har lyckats få en smärtsam knuta, på väldigt olämpligt ställe (åtminstone som ryttare) precis under mitt...
Svar
1
· Visningar
477
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jahapp, då har jag mer eller mindre bestämt mej nu för att göra detta nu. Ska bara checka med barnmorskan så jag får fortsätta med... 2
Svar
25
· Visningar
2 202
Senast: godisklubba
·
Kropp & Själ Okej jag känner inte för att ta upp en läkartid för något så simpelt men jag undrar vad fasen det kan vara så jag testar att kasta ut en... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 909
Kropp & Själ Hej! Några frågor till er som är en fattigare. Först lite fakta om min. Den hann i princip spricka så det var inflammerat lite runt...
Svar
14
· Visningar
1 807
Senast: Ajda
·
R
Kropp & Själ I mars gifter sig en god vän till mig och det ska bli så otroligt roligt att få vara med och fira henne och hennes blivande man :)... 2
Svar
38
· Visningar
4 551
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ I min Facebook kom det igår en bild på olika torkade insekter som såldes i en vanlig matvarubutik. Och nu ser jag på tv-n hur man... 2
Svar
22
· Visningar
2 504
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag leker med ljus. Kan sitta i timmar och elda ljusen samtidigt som jag har ett öga på tv-n. Som barn lekte jag med eld utomhus... 2
Svar
31
· Visningar
2 832
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har du en fitbit? Vilken modell? Är du nöjd? :) Någon som har senaste (är det väl?) modellen ionic? Har du ett annat märke får du gärna... 2
Svar
31
· Visningar
5 309
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har fått konstaterad järnbrist på olika nivåer de senaste 13 åren ungefär. Nu senast gjorde de en utredning med alla upptänkliga...
Svar
12
· Visningar
1 761
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Finns det sådant? Nu när det blev minusgrader så är mina händer plötsligt så torra att jag aldrig varit med om maken. I vanliga fall...
Svar
13
· Visningar
1 328
Senast: Zetronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet