Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej. I fredags fick jag plötsligt feber och sedan har det fortsatt under helgen med runt 38.5-39.4 i temp. Varvat Alvedon och Ipren och... 2
Svar
21
· Visningar
4 891
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Hej. Gjorde mig ett hemligt konto då jag hamnat i en lite,inte så lite jobbig situation. Jag har varit tillsammans med en man under det... 2 3
Svar
44
· Visningar
11 514
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Hur vanligt är det att psykiatriska diagnoser blandas ihop och kan man lita på att en diagnos är korrekt? Jag har fått höra lite av... 8 9 10
Svar
199
· Visningar
18 447
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Och hur gör man? Jag är trött på att må dåligt, så trött. Jag tror hela tiden att det ska bli bättre av sig själv men sen hamnar jag...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Har lagt ner mycket tid och pengar hos herr tandläkare/tandkirurgi och nu är det bara en krona som fattas sen har jag hel uppsättning...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
34
· Visningar
2 299
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag har länge velat lära mig sminka mig, inte något avancerat superglam utan bara något litet som gör att man känner sig lite finare... 2
Svar
20
· Visningar
2 240
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Jag misstänker att jag har lite B-vitaminbrist. Tappar hår i sådana mängder att det faktiskt känns att håret har blivit tunnare, och har...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Zetronis
·
  • Låst
Kropp & Själ Välkomna, välkomna! Jag tar mig den äran att starta tråd nummer 21 i ordningen! Nu får vi ta en drink i Californien. :up: 99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
109 493
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Någon som gjort detta? Har eventuellt tid för detta i slutet av november om handkirurgen anser att det behövs. Blev du hjälpt av det...
Svar
5
· Visningar
1 441
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ I våras gick jag hos en psykolog som jag kände att det inte fungerade med. Jag mådde sämre när jag gick därifrån och började tvivla på... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 949
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Sambon frågade mig igår vad meningen med livet var, jag har inget svar på det. Vad är meningen med livet för dig? 2 3
Svar
54
· Visningar
4 245
Kropp & Själ Tänkte beställa en men eftersom deras rekommendationer skiljer sig från alla konverteringsguider som finns. Jag tänkte beställa en...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 11 12 13
Svar
255
· Visningar
17 562
Kropp & Själ Hur länge efter att ha dragit ut en visdomstand hade ni ont? För mig är det en vecka idag och jag har fortfarande så ont i överkäken...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Hej, Jag var hemma mån-tors i förra veckan eftersom jag varit dunderförkyld och helt tappat rösten. Jobbar inom vården så har heller...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Har någon några bra tips på silikon- och sulfatfria shampon? Har något billigt från vanlig butik nu, men är inte helt nöjd med shampot...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Har fått förslag på att testa detta, men känner mig väldigt skeptisk. Är det någon annan som har erfarenheter/känner någon som har det...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: kolja
·
Kropp & Själ Jag bröt tån i slutet av sep/början aug (kommer inte håg exakt datum, vet bara att jag hade brutit den innan 2 sep iaf :D ) och den blir... 2
Svar
25
· Visningar
12 536
Senast: åke
·
Kropp & Själ Någon med erfarenhet/tips på hantering av det? Jag har varit deprimerad väldigt länge till och från, sista tiden har jag haft mest...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka