Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har fått en julkalender med hudvårdsprodukter, som jag är väldigt tacksam för. Men jag har ett problem, jag fattar nog inte vad ens...
Kropp & Själ
...eller inte riktigt, men...
Jag går på gruppass 4 gånger i veckan - pass med olika intensitet och inriktning. Tycker dock att jag har...
Kropp & Själ
Vad föredrar ni att dricka för alkoholfritt på fest? Jag ska köpa med mig alkoholfritt för egen del till en fest på lördag och funderade...
Kropp & Själ
Har varit svullen och öm i handen några månader och det ser ut som att långfingret har en lång sensträng? som går ner i handflatan. Gick...
Kropp & Själ
Fanns en tråd där man diskuterade sina tänder, en del visade också upp före och efterbilder på sina bett vid korrigeringar. Dottern har...
Kropp & Själ
börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...