Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Jag har hållit på med Gimp ett litet tag och har nu börjat känna mig ganska bekväm med programet. En sak får jag dock inte rätsida på...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: eyz
·
IT & mobiler Har fått höra att datorer från Dell inte klarar av Photoshop, alls. Stämmer det? Varför då i så fall? Någon som vet? Tacksam för svar :D
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Nileiris
·
IT & mobiler Har en äldre HP dator som för några dagar sedan började pipa när jag skulle starta den, det kom ingen bild på skärmen eller liknande...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: ricca
·
A
IT & mobiler Hej jag har just installerat detta spel men jag fattar ingenting vad man ska göra. Just nu så ha jag just tagit på hästen sadeln och...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: astronaut
·
M
IT & mobiler För en vecka sedan hade jag datorn hos en expert som mixtrade lite med den, det var lite grejer som krånglade innan. Allt som krånglade...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: majjijann
·
IT & mobiler Tänkte registrera en .se adress, men vad sjutton, jag fattar ingenting. Man måste välja någon registrar, vad sjutton är det och vilken...
Svar
13
· Visningar
1 574
Senast: Petunia
·
IT & mobiler Hjälp! Jag går fullständigt bet. Jag kan inte få min nya notebook att ansluta till den trådlösa routern. Det står att jag ska uppge...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Asa_S
·
IT & mobiler vill jag göra för att kunna se film etc... Men, datorn har enbart en VGA"port", går det ändå? isf hur? Vi har provat att koppla...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: ricca
·
  • Låst
IT & mobiler Håller på och micklar med en hemsida och fick rådet att prova använda en templatesmall. Så nu har jag ägnat hela eftermiddagen åt att...
Svar
19
· Visningar
1 434
Senast: gern
·
IT & mobiler Jag skulle vilja bli lite bättre med min kära Eos, men har inget särskilt bra objektiv. Har kitobjektivet samt ett teleobjektiv som...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: Sleepan
·
IT & mobiler Min gamla laptop bråkar allt mer och jag vill köpa en ny. Vilka krav bör jag ha på datorn ? De program jag vill kunna använda utan...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Hjälp en tekninsk analfabet! Mitt mobila bredband sjunger på sista versen så jag funderar nu på fast bredband via telejacket. Håller...
Svar
8
· Visningar
1 550
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Som vanligt så kommer allt på en gång. Jag flyttar till Berlin om en vecka och kom på nu att jag behöver dels en ny kamera, dels en ny...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Jag inser att jag bör skaffa mig mitt livs första dator för att klara mina studier (och kunna surfa på spännande platser). Är av ren...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: EmelieR
·
IT & mobiler När jag startar upp min Acer dator med Windows Vista kommer texten "Error loading operating system". Vad är felet och hur kan jag...
Svar
7
· Visningar
2 149
W
IT & mobiler Jag upptäckte att mitt minneskort i kameran inte fungerar. När jag sätter på kameran så står det bara 'power off' eller så kan man välja...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Finns det någon här som läst om hashfiler? Nu har jag googlat o googlat och sökt i boken, men kan inte hitta något bra svar:confused...
Svar
3
· Visningar
1 475
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Har nu plötsligt märkt att jag inte kan öppna vissa filer av word, och dessa är skapade från Windows7. Någon påstod att man skulle ha...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Boj
·
F
IT & mobiler Hejsan alla söta bukemänniskor! jag tänkte bara fråga om någon här är duktig på html koder och bloggdesign,skulle behöva lite hjälp...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Yaroomba
·
IT & mobiler Någon som vet något enkelt (och gratis) program där man kan "vattenstämpla" foton ? Har börjat få problem med att flertalet snor mina... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
18 963
Senast: aldrigslut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka