Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag är fruktansvärt less på mitt jobb för tillfället och söker allt vad jag kan för att hitta annat. Det är väl inte bara arbetsplatsen...
Skola & Jobb
En arbetare gick på sin kollega fysiskt på arbetstid, tog stryptag, gav någon smäll och rivsår i ansiktet. Allt började med tjafs om en...
Skola & Jobb
Jag börjar bli smått galen på min skola. Lärarna är trevliga när jag är där och så, men det tar allt som oftast runt 3-5 dagar innan jag...
Skola & Jobb
Jag jobbar just nu på två olika jobb, en timanställning och ett extra jobb vid behov kommer upp i ca 40 timmar/vecka. Det här gör ju att...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...