Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Tänk vad roligt det är med lite uppskattning, som när telefonen ringer och jag tror att jag vet vem som är i andra änden av luren så jag...
Skola & Jobb
Jag har nyligen skickat in en ansökan till en ledig position på ett företag där jag vill jobba. Skickade in CV och intressebrev via mail...
Skola & Jobb
(okej missvisande titel men gick inte att ändra. Jag menar ni som bor i lägenhet eller så, alltså inte bor hos föräldrar). Klarar ni er...
Skola & Jobb
Jag antar att det kommer komma upp fler trådar i samma ämne runt den här tiden, men jag känner att jag behöver lite hjälp och synpunkter...
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...