Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Själv började jag arbetsträna på mitt nuvarande jobb för några år sedan, sedan fick jag deltidsjobb där och slutligen heltid. Jag valde...
Skola & Jobb
Jag har försökt googla, men inte riktigt hittat det jag söker, och vad gör man då annat än att skapa en tråd på Buke? ;) Ni brukar ju ha...
Skola & Jobb
Har jobbat inom vården(kommunalt äldreboende) i 2,5år som timanställd/vikarie/på inringning. Nu över sommaren har jag sommarvikariat med...
Skola & Jobb
Jag har som plan att i framtiden läsa lite på högskolan, måste dock läsa upp lite betyg samt skriva högskoleprov för att ha en chans att...
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...