Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon som har gjort det här och vad använde ni då? Blev ni nöjda? Jag köpte för några år sedan ett tandblekningskit hos...
Svar
1
· Visningar
468
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig... 2
Svar
37
· Visningar
6 470
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Det verkar vara helt hopplöst att få. Jag väntar och väntar men inget händer. Jag rasade mentalt ganska snart efter att semestern tog... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 836
Senast: akleja
·
Kropp & Själ Har haft kliande hårbotten i typ två år och testat alla receptfria som finns utan resultat. Bytte till Maria Nila head and hair heal nu... 2
Svar
35
· Visningar
3 709
Senast: touche
·
Kropp & Själ Finns det någon här som bor ensam i hus? Eller har egen gård? Hur funkar det? Jag har alltid trott att man måste vara två för att få... 2
Svar
23
· Visningar
2 737
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av förmaksfladder, i hjärtat alltså? Min man har detta nu, andra gången inom loppet av en vecka. Han... 2
Svar
24
· Visningar
2 232
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 827
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har gått på olika former av yoga av och till senaste åren, provat olika former av meditation etc och funderar på att gå en...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Använder anonymt nick då ingen i min närhet vet om de här tankarna ännu. Mitt liv är egentligen är egentligen ganska bra men känner mig...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: chandelier
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva få en bättre självkänsla. Men hur gör man rent konkret för att få det? Någon som har tips att komma med?
Svar
1
· Visningar
344
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie... 2
Svar
23
· Visningar
2 237
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag vet...! det är långt till jul och jag har inte tänkt julpynta än, men de sålde faktiskt julgrejor på marknaden jag var på idag så... 17 18 19
Svar
364
· Visningar
28 945
Kropp & Själ Några här som gjort en GBP eller Sleeve ? Vill gärna höra allt ni har att berätta!! Min remiss går snart iväg men är inte helt hundra... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 917
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ *Nytt nick* Min man har fått cancerbesked, kaos här hemma med barn och deras partners som äter oss ur huset, tigger pengar, hjälper till... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 434
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Jag har tyvärr lätt för att slarva med tandtråd, tandborstning och tandläkarbesök... Kommer från tandläkaren nu och tack och lov hade... 2
Svar
24
· Visningar
1 355
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Behöver support av nån med antingen kunskap om hälsokost eller kinesiska språket. Har efter en cancerdiagnos fått kinesisk hälsokost via... 2
Svar
22
· Visningar
1 719
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Sist jag var till läkaren pratade vi om att höja dosen på min medicin, ett ssri-preparat. Jag tvekar av två anledningar. En av dessa är...
Svar
12
· Visningar
935
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Hur "lätt" är det att få en tid på vårdcentral för att kolla upp mineraler och vitaminer? Jag är uppfostrad med att man inte ska gå...
Svar
10
· Visningar
732
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Jag började med Lamictal för knappt två veckor sedan, och ska om några dagar öka till 50 mg dag (25 x 2). Om allt går bra ska jag...
Svar
16
· Visningar
5 666
Senast: AnnaS69
·
Kropp & Själ Var hittar man sådana? Alla människor man pratar med har lyckats hitta billiga resor - men inte vi! En person jag känner var nyligen i... 2
Svar
30
· Visningar
3 565
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka