Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler ja alltså tex om jag skriver i något jag söker på tex blocket så kommer en massa gamla ord man skrivit upp, även så klart på andra sidor...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: MagicaTheHex
·
M
IT & mobiler Jag funderar på att köpa ps elements och undrar om det är nån här som har det och kan berätta om det är bra eller inte? Jag är väl något...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: mermaid
·
K
IT & mobiler Frågan står i rubriken, sladden det är fråga om är den här: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=56122603 Lampan är en...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: voltis
·
M
IT & mobiler Jag har fått i uppdrag att göra en hemsida åt en lokal del av ett parti. Vad i hela världen är rimligt att ta betalt för detta? Jag har...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: tomten
·
H
IT & mobiler vad menas med det?? Jag skall skapa en hemsida via webb.se och där står det: "Ange destinations URL (den adress vi skall...
Svar
4
· Visningar
1 448
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Ja, ni ser ju rubriken, världens undergång är nära. Jag kan gå in och titta på andras bilddagböcker, men klickar jag själv på logga in...
Svar
8
· Visningar
2 589
Senast: Thundra
·
IT & mobiler jag sitter med en uppsats som ska skrivas enligt universitetes alla regler med rubriker underrubriker, numreringar, syfte metoder...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Eftersom många lösenord på Hotmail blivit hackade uppmanas man ju att byta lösenord och det tänker jag göra. MEN.... hur byter man...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: nidron
·
IT & mobiler Om jag skapar en tabell i Word med mer än en kolumn, kan jag välja att sortera posterna på en viss kolumn? Frågan översatt till...
Svar
2
· Visningar
1 087
·
IT & mobiler Farmor har windows 2000 (eller va f*n det heter), farmor mailar, skriver, lägger in bilder från kameran, redigerar bilder, farfar...
Svar
13
· Visningar
1 610
·
IT & mobiler Jag är en riktig novis på kameror, jag har med stor möda lyckats komma på vad optisk zoom och megapixlar är först nu ;) Jag har tänkt...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Elisabethh
·
IT & mobiler Någon som vet vad det kan gå på att få en tvättmaskin installerad? Det finns en kontakt på väggen i badrummet samt ett rör från...
Svar
5
· Visningar
1 603
Senast: Angua
·
IT & mobiler Jag bor i hus på landet och vi har ADSL. Jag har också en lägenhet som jag bor i när jag jobbar, och där finns möjlighet att ha bredband...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Mitt lösenord till hotmail/msn har blivit hackat och ändrat. Eller det är iallafall vad min lillebror tror. jag har inte glömt...
Svar
2
· Visningar
1 597
Senast: bollen__
·
F
IT & mobiler Rätt ofta upplever jag att jag inte får mejl som jag borde fått, är det någon annan som vart med om samma sak? Det är vansinnigt...
Svar
1
· Visningar
804
·
IT & mobiler Canon SX-20 IS Powershot och Canon A480 Powershot? Och kan dela med sig av erfarenheter, för- och nackdelar? Jag är förvisso nöjd...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: JeayL
·
IT & mobiler Hur rengör jag den bäst med minsta möjliga skada utan att behöva besöka en affär med specialmedel?
Svar
8
· Visningar
1 218
IT & mobiler Jo såhär är det. Jag hade min bärbara dator på bordet och kopplat till den var en extern hårddisk(heter det så?:o). När jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 250
S
IT & mobiler Mitt usb-minne går inte att sätta in i datan, det fälls "ihop" när man ska trycka in det... Någon som vet om man kan fixa det och...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Saagaa
·
A
IT & mobiler Hej jag undrar om det går att hitta msnkontakter någonstans:confused:. Jag träffade en massa trevligt folk på ett ridläger och fick...
Svar
2
· Visningar
692
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka