Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag planerar att under hösten köpa en ny stationär dator och jag undrar om det är någon på Buke som vet om man kan lägga in två äldre...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Vad ska jag ta mig till? Snart flyttar jag och måste då ha en fungerande bärbar dator med mig. Saken är den att vissa tangenter har...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Ska bränna ut 12 bilder som ska bli en almanacka sen. Och eftersom jag har tummen mitt i handen när det gäller datorer så frågar jag...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Unix
·
IT & mobiler hejsan. sitter här med en 24 min lång videofilm från träningen, som youtube nekar, och nu måste jag "banta" ner den, men jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
1 118
Senast: Unix
·
N
IT & mobiler jag har nyligen lånat en web cam av en kompis , Har installlerat åså . men de är så att .. den visar bara svart bild . å skiftar...
Svar
2
· Visningar
1 459
Senast: Nelson01
·
IT & mobiler Jag fattar inte riktigt vad som hänt med min dator. MSN funkar,men jag får inte igång någon Explorer. Försökt att reparera och...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Nebraska
·
C
IT & mobiler Som rubriken lyder. Laddaren till datorn har börjat glappa. Finns det nått att göra åt det eller är det bara att byta ut datorn?:eek...
Svar
4
· Visningar
2 145
Senast: hermulen
·
IT & mobiler Jag har en Canon eos 500D och kände ganska snabbt att kitobjektivet inte räcker till de bilder jag vill ta. Så var hittar jag ett...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Zodium
·
IT & mobiler Har köpt ny dator med Vista (om det nu spelar roll). Men irriterande nog så blir alltid tre bokstäver versaler när jag trycker in shift...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Min fantastiska antika Nokia 3310 är på upphällningen. Det sägs från radiohandlarhåll att det snart inte finns fler batterier att...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Stalker
·
IT & mobiler hur tusan skall jag göra för att mina bilder skall bli raka? nu lutar de konstant till vänster *morr* har en nikon D40 som jag...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Krav-Ska gå o ta bilder på hundar som rör sig, lite zoom och hyffsad skärpa. Orsak-jag tappade min Nikon d 40 i golvet för ett tag...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Zizzy
·
V
IT & mobiler Jag ska köpa en ny bärbar liten dator :laugh: Nu har vi bara sambons stationära och jag vill inte köpa en till sådan (tar lite onödigt...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Min dator gick sönder. Det visade sig att vara harddisken som är kraschad. Jag bytade ut harddisken med en annan och instalerade XP...
Svar
12
· Visningar
1 525
Senast: karindk60
·
IT & mobiler Har fått ett SMS med en smily som jag inte riktigt fattar - vad betyder denna smily? /;^) /Lizzie
Svar
18
· Visningar
3 723
Senast: lizzie
·
IT & mobiler JAg har frågor där de kan ge flera alternativ i mina enkäter , men hur gör jag med SPSS då? Skräp att jag sålde boken om SPSS. Vill ju...
Svar
9
· Visningar
1 696
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag har några små filmer tagna med Canon Ixus 80 IS och de flesta avslutas med några sekunder som jag skulle vilja ha bort. Vad finns...
Svar
4
· Visningar
1 372
Senast: Stereo
·
S
IT & mobiler Plockade fram min gamla bakmaskin ur gömmorna. Det är en El-Gennel Breadmaker från artonhundrafrösihjäl... (90-tal i alla fall... )...
Svar
4
· Visningar
3 042
Senast: Sessiagh
·
IT & mobiler Jag har funderat på att köpa en sådan. Jag har en Nikon D80 och fotar mestadels trav. Har ett 80-200 f.2,8 som jag är jättenöjd med.. nu...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Någon som har Starshinespelen från pollux? Sitter med del 1 och 2 och funderar över guldstjärnorna. Någon som lyckats ta alla...
Svar
5
· Visningar
2 511
Senast: Yrrol69
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka