Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag var ordentligt sjuk för ett tag sedan och fick då utskrivet Giona och Airomir då jag hade tungt med andningen. Nu är jag frisk sedan...
Svar
8
· Visningar
771
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Ja, besöker ni kyrkogårdar eller minneslunder under Alla Helgonahelgen? Varför, varför inte? 2
Svar
27
· Visningar
922
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag börjar verkligen känna mig så trött på att ständigt ha ont någonstans. Jag kan inte inte minnas när jag senast hade en dag utan... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 866
Senast: Novalisa
·
Kropp & Själ Jag är en sån där som bara kan ha fleecemössor för att alla andra kliar i pannan. Ni som är likadana, kan ni ha de där "nya" tunna...
Svar
11
· Visningar
2 470
Kropp & Själ Jag är i Grekland och har därför kunnat köpa melatonin receptfritt, skulle gärna vilja höra lite erfarenheter. (Jag har läst i fass, det... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
22 209
Senast: vackerdag
·
Kropp & Själ Får några envisa tröttsamma hårstrån i ansiktet och främst under hakan. Någon som har tips på en riktigt bra ansiktsepilator?
Svar
7
· Visningar
877
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Nu är den ljusa, varma tiden förbi. Dags att ställa tillbaka tiden till mörker, kyla, slask och vakuum. Jag känner redan nu att det... 2
Svar
31
· Visningar
1 561
Senast: clusia
·
R
Kropp & Själ Eller vad man nu ska kalla det. Jag har hamnat i en sits som jag inte riktigt varit i tidigare och skulle gärna vilja bolla det här... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 739
Senast: Raderad medlem 6459
·
M
Kropp & Själ Detta gäller en närstående till mig, och det jag är ute efter är hjälp att fundera - finns det kanske någon "vanlig" fysisk/medicinsk... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 011
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda som drabbats i höstmörkret? Jag har verkligen ingenting att klaga på egentligen, det vill jag verkligen... 2
Svar
35
· Visningar
2 603
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Vad gör man åt detta? Finns det något man kan smörja med? Det blir värre på vintern.
Svar
6
· Visningar
788
Kropp & Själ Nu är den äntligen här! Serien Outlander, baserad på Diana Gabaldons bokserie med samma namn. Det är väl inte bara jag som tittar? Eller... 14 15 16
Svar
314
· Visningar
27 034
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Det här kanske är en dum fråga, men det bjuder jag på isåfall. Jag har en samtalskontakt (vet inte om hon är kurator eller något annat)...
Svar
13
· Visningar
688
Kropp & Själ Som rubriken antyder är mina ögon snustorra, och har så varit till och från det senaste året. Första gången trodde jag naivt att det var...
Svar
13
· Visningar
769
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag blekte håret igår. Tog sedan i silverschampo för att få bort dom allra gulaste tonerna. Jag brukar normalt sett ha i det i kanske...
Svar
17
· Visningar
21 765
Senast: eldkyss
·
Kropp & Själ Jag vaknar alltid 2-4 gånger per natt och jag kan inte förstå varför. Är det många som har det såhär? Dom i min bekantskap tycker det... 2
Svar
20
· Visningar
1 816
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ och börja med sömntabletter? Jag brukar behöva lång tid för att somna och sen vaknar jag på småtimmarna och kan inte somna om. Men jag...
Svar
6
· Visningar
766
·
Kropp & Själ denna diagnos som det skämtas friskt om. Men det är smärtsamt! Jag har enbart fotriktiga skor i rätt storlek men jag drabbas ändå. När...
Svar
11
· Visningar
875
·
Kropp & Själ Kan man ha det? Antingen är jag gravid eller så har min kropp bara tokspårat. Först fick jag det alldeles för tidigt både den här och...
Svar
3
· Visningar
1 317
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag verkligen älskar bacon. Men jag är medveten om hur ohälsosamt det är. Med tiden har jag minskat intaget men nu vill jag sluta helt... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 916
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka