Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är INTE ute efter att kritisera någon eller trasha något. Jag undrar uppriktigt: vad är grejen med sådana där stora örhängen som... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
17 245
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Hjälp mig, bukeakuten. Om jag sover på rygg, ens bara en kvart, så fuckar min ländrygg ur. Jag vaknar av smärtan, och den är...
Svar
16
· Visningar
3 360
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Funderade på om det skulle bli en ny tråd eller lägga i någon annan. Men.. I DN skriver de idag om att det nu finns vetenskapliga bevis... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 201
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har kommit fram till att jag vill gå över till mineralsmink, men läser och läser. Vilket är egentligen bäst? Vad använder ni och är... 2
Svar
33
· Visningar
2 212
Kropp & Själ Konstig fråga kanske men hur avklädd brukar man vara hos kiropraktor? Jag ska dit kl 12, ska kolla nacken/halsen. Tänkte ta typ... 2
Svar
24
· Visningar
3 000
Kropp & Själ Jag har till och från ätit p-piller sen 2011 med ganska långa uppehåll pågrund av försök till barn, nu började jag med p-piller igen för...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Jag arbetar på kontor och sitter vid min dator i princip 8 timmar per dag. Den sista månaden känner jag ofta att jag i slutet av...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: GoLightly
·
Kropp & Själ jag har efter 9 års uppehåll från allt vad preventivmedel heter nu blivit övertalad av barnmorskan att börja käka mellanpiller (som de... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
16 465
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Nu behöver jag bukehjälp, eftersom jag inte vet hur sjutton vi ska gå vidare med saker och ting. I min släkt finns en person som är... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 187
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Tips mot torra, tråkiga händer? Nu när det blir kallare igen så börjar händerna kännas som sandpapper. Jag använder en halvfet kräm... 2
Svar
37
· Visningar
2 036
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra. Livet krisar. Jag har alltid stått pall för allt. Men den här veckan har jag bara varit på jobbet 3... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 101
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag är beroende av Celsius. Dricker en om dagen. Händer att det blir två. Om man för enkelhetens skull säger att dom kostar 20kr styck... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
8 802
Senast: Thrillie
·
Kropp & Själ Nu är det så att jag går i min mörka period min morfar gick ju bort i somras så jag går genom en sorgeprocess det är inte kul alls men...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Någon som har tips på gott te man kan dricka på kvällen, utan koffein? Har läst om kamomillte men jag är lite kräsen med smak.. Hade... 2
Svar
37
· Visningar
2 570
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Ännu en själslig tråd om lakan, men den här gången undrar jag hur du hanterar dra-på-lakan, detta jäkla otyg? (Jag vet att @honung... 2
Svar
20
· Visningar
1 624
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Läste någonstans att det kan bero på näringsbrist att en får detta. Är det någon här som vet vad jag lider brist på i så fall? Har...
Svar
13
· Visningar
3 313
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
12 150
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag har fått hälsporre. Fast i främre trampdynan under lilltån. Det är ju inte direkt akut på något sätt. Och då undviker jag helst...
Svar
3
· Visningar
507
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Hej! Sen ungefär ett halvår sedan, så började jag att tvätta händerna väldigt mycket, t. ex : När jag tagit i telefonen, min väska, min...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Jag har precis drabbats av ryggskott, igen.. Senast var i början på juni. I slutet av februari fick jag nå ischiasproblem. Är det här...
Svar
3
· Visningar
538
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka