Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag behöver köpa nya mjukisbyxor och behöver tips! Jag vill att de ska hålla länge utan att bli noppiga! De ska ha resår/muddar längst... 2
Svar
32
· Visningar
3 267
Kropp & Själ Eftersom min förra tråd spårade ur så startar jag en ny som enbart ska handla om min kommande flytt. Igår la kroppen och hjärnan av helt... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
14 569
Senast: åke
·
Kropp & Själ Behöver tips igen, som alltid när jag ska köpa nåt^^ Finns ju för mycket att välja på! Jag har aldrig ens provat en ögonfransböjare...
Svar
18
· Visningar
1 047
Kropp & Själ Jag skaffade linser för ett par veckor sedan, det var kanske 10 år sedan sist och det var ju sådär att se sin spegelbild igen. 1) jag... 2
Svar
29
· Visningar
3 176
Kropp & Själ Varning långt inlägg... Jag har ett jättejobbigt problem som jag sökt hjälp för - men läkarna hittar inget fel. Jag har (vad jag kallar... 2
Svar
28
· Visningar
10 159
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Lång historia kort jag har en visdomstand som jävlats sedan i måndags. Ska till tandläkaren på torsdag för att förhoppningsvis dra ut...
Svar
4
· Visningar
679
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Blev riven av ena katten i natt. Ett rejält rivmärke tvärs över ögonlocket och en liten rispa i mitten. Själva rivmärket är svullet och...
Svar
8
· Visningar
1 639
Senast: åke
·
Kropp & Själ Jag tycker att jag fått allt sämre hållning de senaste åren, att jag liksom kutar med ryggen kring skuldrorna framförallt. Jag sitter ju...
Svar
15
· Visningar
1 947
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Ni som är sådär pigga och fulla med energi - var är er hemlighet? Vad äter ni och vad äter ni absolut inte? Hur sover ni? Hur tänker ni... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 503
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Idag fick jag en riktigt märklig räkning. Jag har idag alltså fått en räkning för ett uteblivet besök hos psykiatrin i slutet av...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Tokyo
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig! I våras och somras var mitt hår riktigt bra. Tvättade det ca 2 ggr i veckan och det höll sig fräscht mellan...
Svar
10
· Visningar
1 655
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Hur bra minne har ni? Jag har så dåligt minne, jag kommer inte ihåg saker, varken saker som händer nu vad jag tex ska handla mm eller...
Svar
11
· Visningar
564
F
Kropp & Själ Fler här som haft sjukdomen eller har erfarenhet av den? Åkte in akut i måndags och var inlagd fram till torsdag morgon. EKG, ultraljud... 2
Svar
33
· Visningar
5 713
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Kontorsråtta sen 10-12 år, spänd nacke/axlar/rygg har varit standard länge. Nu har jag fått ONT. Vad gör jag, konkret. Vilka övningar... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 527
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Ni vet såna där färgglada "korvar" som används som flythjälpmedel och för lek i simhallar, var kan man köpa sådana? Någon som vet?
Svar
7
· Visningar
811
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon som opererat detta och har erfarenheter att dela med sig av? Hur är funktionen efter operationen? Är ärret ok? (Såg en hel del...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Jag hade en utlandsresa på gång, men pga avsaknad av hästvakt blir den inte av. Hade sett fram emot den jättemycket, så nu behöver jag... 2
Svar
30
· Visningar
2 506
Senast: Habina
·
Kropp & Själ dags att ge upp och inse verkligheten...jag kissar på mig när jag nyser, skrattar eller hostar. Men det känns som om ena benet är i... 2
Svar
21
· Visningar
2 013
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Var till Gyn idag. På ett ÅB, eftersom jag äter Cerazette sedan ca 4 månader tillbaka. Nu ska jag få en spiral insatt, den 6 november... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 425
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Sitter med lite panik här. Har länge haft problem med jättemycket mensvärk och försökt bli utredd för endometrios då jag har haft...
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka