Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Lite småpinsamt samtalsämne, men vi kör :p
När det är kallt och jag fryser, så fryser jag även om bröstvårtorna (vilket äckligt ord, för...
Kropp & Själ
Finns det någon här som kan förklara varför vissa blir upprörda och provocerande av ANDRAS hår? Speciellt när det gäller hår på kvinnor...
Kropp & Själ
Var ute som vanligt i morse och longerade två hästar, mockade, släppte ut, gick in och drack kaffe och nu när jag ska börja röra på mig...
Kropp & Själ
Jag ansökte nyligen om att byta efternamn och såg idag när jag loggade in på min universitetsutbildning att universitetet fått mitt nya...
Kropp & Själ
Undrar hur vanligt det är med tandsten egentligen. Själv har jag under mina 40 år aldrig haft tandsten. Folk brukar bli förvånade när de...
Kropp & Själ
Köpt ett par Meindl Kansas Lady i nubuck som ska gå in. Säljaren sade inget om att de skulle gås in på nått speciellt sätt (dock inte ge...
Kropp & Själ
nästan varje gång jag är hos tandläkaren funderar jag på att skapa en liknade tråd.
Nu i förra veckan blev jag korsförhörd igen, när jag...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...