Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag känner att jag behöver läsa kloka människors syn på det här. Det är så fruktansvärt. Jag har spenderat morgonen med att läsa i... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 122
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ För några dagar sedan fick jag helt plötsligt ett orimligt stort sug efter alkohol. Jag fattar verkligen ingenting :confused: Jag...
Svar
9
· Visningar
1 591
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har fått vitaminer utskrivna pga av lite låga värden på vitamin D, zink och lite förhöjt homocystein. Nu ska jag äta tillskott av...
Svar
5
· Visningar
14 773
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Så har man trillat. Inget som förvånar någon. Allra minst mig. :meh: Men jag har trillat. Jag har ont, tillräckligt ont för att... 2
Svar
33
· Visningar
2 775
Kropp & Själ Jag har tänkt på att jag ber om ursäkt för precis allt även saker som jag inte har någon del i. Hemsk irriterande och onödigt beteende...
Svar
15
· Visningar
1 397
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Av en händelse så ska både jag och en vän sluta äta p-piller just idag, och en annan ska börja äta p-piller. En för att hon vill se om... 2
Svar
39
· Visningar
2 982
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Lite småpinsamt samtalsämne, men vi kör :p När det är kallt och jag fryser, så fryser jag även om bröstvårtorna (vilket äckligt ord, för...
Svar
4
· Visningar
602
Kropp & Själ Finns det någon här som kan förklara varför vissa blir upprörda och provocerande av ANDRAS hår? Speciellt när det gäller hår på kvinnor... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
11 497
Senast: Youma
·
Kropp & Själ Okej, jag har klantat mig. Larmet ringde vid 23 för att påminna om min blodtrycksmedicin och poff så kom jag på att jag ska ju kolla...
Svar
7
· Visningar
665
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Hej alla! Ni som har glasögon, vad har ni för bågar? Vore kul att se =) Vore kul att se alla vad ni har, men så skulle jag också vilja...
Svar
0
· Visningar
2 302
Kropp & Själ Jag vill ge min man en fitness tracker i födelsedagspresent/julklapp. Han fyller år strax innan jul, vi brukar inte ge varandra så...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: majola
·
Kropp & Själ Går bihåleinflammation över av sig själv eller måste man ''göra något''? Har haft det i över en vecka nu och det blir inte bättre...
Svar
4
· Visningar
400
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Var ute som vanligt i morse och longerade två hästar, mockade, släppte ut, gick in och drack kaffe och nu när jag ska börja röra på mig...
Svar
5
· Visningar
4 152
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ Jag vet inte var jag ska börja. Jag vill inte riskera att någon ska känna sig uthängd så jag försöker skriva så generellt som möjligt...
Svar
3
· Visningar
1 867
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Nej, jag vill inte starta en diskussion utan försöker hitta fakta i ämnet. Hur psykologins trender speglas av hur samhället förändrats...
Svar
12
· Visningar
1 115
Senast: honung
·
R
Kropp & Själ Jag ansökte nyligen om att byta efternamn och såg idag när jag loggade in på min universitetsutbildning att universitetet fått mitt nya... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 337
Senast: Miks
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Undrar hur vanligt det är med tandsten egentligen. Själv har jag under mina 40 år aldrig haft tandsten. Folk brukar bli förvånade när de... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 890
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Köpt ett par Meindl Kansas Lady i nubuck som ska gå in. Säljaren sade inget om att de skulle gås in på nått speciellt sätt (dock inte ge...
Svar
6
· Visningar
598
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har den senaste tiden besvärats av att jag börjar lukta svett snabbare än vanligt efter en dusch. Jag känner att jag egentligen... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 945
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ nästan varje gång jag är hos tandläkaren funderar jag på att skapa en liknade tråd. Nu i förra veckan blev jag korsförhörd igen, när jag... 2
Svar
29
· Visningar
2 944
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka