Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min bärbara börjar ge sig och jag har länge suktat efter en stationär dator med mer hårddisk och minne så det händer lite när man ger...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Fick en ny mac idag och har först en fråga om nya datorer i största allmänhet; Är det sant att man ska ladda datorn 24 timmar och inte...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: yodadog
·
K
IT & mobiler Ja, ni ser rubriken. Varför, eller varför inte? Och vilken tillverkare ska man köpa ifrån? Jag är negativ till HP/Compaq, skeptisk...
Svar
9
· Visningar
1 513
Senast: Unix
·
IT & mobiler Jag mitt pucko gav bort min gamla skruttiga dator. Skruttig var den egentligen inte, men gammal och liten (slö). Nyss kom jag på att...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Madick
·
IT & mobiler Finns det något program som är hyfsat bra på att ta bort extremt mycket, "skrapigt" basljud från ljudfiler? Har testat lite i Goldwave...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Riley
·
N
IT & mobiler heej . finns det nå kunniga personer här ? det är ett program som jag är beroende av att ha på datorn . ett redigerings program ...
Svar
14
· Visningar
1 612
·
IT & mobiler Kollade lite på nätet o helt plötsligt dyker denna ruta upp: Vad menas? :confused:
Svar
2
· Visningar
855
·
IT & mobiler Skulle öppna en hemsida, skrev in länken och klickade på enter. Sen bara fortsatte datorn poppa upp massor med fönster. Den har också...
Svar
3
· Visningar
1 102
·
IT & mobiler Var iväg och fiskade kräftor och lägligt nog var kameran med. Men togs det kort på kräftorna nej men något annat. Vad tycker ni om...
Svar
9
· Visningar
1 525
Senast: Jenka
·
IT & mobiler Jag ska köpa en bärbar dator, men nästan alla bärbara datorer säljs med Windows Vista. Jag har hört om Windows Vista att den inte... 2
Svar
24
· Visningar
2 633
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag ska köpa en extern hårddisk för backup. Jag hade tänkt mig nånstans minst 750MB kapacitet. Är det någon som har några tips på om det...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag vill göra en presentation av mig själv som alltid syns i bloggen (i ena "menyn" alltså) men är ett förmänskligat u-land när det...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: eyz
·
IT & mobiler Min dator har två hårdiskar och så ska det tydligen vara en som heter "C" och en som heter "D". Varför ??? När jag formaterade om förra...
Svar
8
· Visningar
1 323
Senast: mag
·
IT & mobiler Någon som vet vart man hittar det, alltså riktigt stora glödlampor?
Svar
7
· Visningar
3 795
Senast: Ramona
·
M
IT & mobiler Min dator blev knäpp och man kom inte längre än till startmenyn. En kompis fick igång datorn igen, men säjer att det ligger ett virus i...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Stalker
·
M
IT & mobiler har råkat trycka på nån knapp så att skärmen har vänt på sig. hur gör jag för att få tillbaka den till rätt läge? för just nu står den...
Svar
1
· Visningar
13 862
Senast: nidron
·
IT & mobiler Hej jag håller på att bestämma mig för att köpa systemkamera. Tyvärr finns ingen möjlighet att köpa Nikon D40 som jag gillar så har...
Svar
14
· Visningar
1 374
Senast: Delailah
·
IT & mobiler När jag ska redigera ett filmklipp som jag har laddat över från min digitalkamera som är en Pentax, så går det inte. Det kommer upp ett...
Svar
2
· Visningar
1 737
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Brorsans Canon la av totalt när han bytte objektiv. Går inte att få igång öht. Vad kan ha hänt? Han bytte från 18-55 objektivet till...
Svar
3
· Visningar
818
A
IT & mobiler Jag skulle vilja ha lite tips på olika inställningar på en Canon 450d som man kan använda sig av i olika sitvationer. ;) Jag...
Svar
9
· Visningar
1 414
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka