Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Hur får man en ikon till Spotify på skrivbordet? Klicka i det när jag installerade det, men ingen kom upp :D
Svar
3
· Visningar
3 465
Senast: Fionúir
·
IT & mobiler Hjälp hjälp hjälp! Jag har laddat hem ett spel men när jag ska börja spela och klickar på ikonen så står det bara "Keyhole DRM...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Aliche
·
IT & mobiler När jag laddar upp filmer från digitalkameran så ser de ut såhär: Vad för program behöver jag så jag kan se filmerna?
Svar
1
· Visningar
770
Senast: nilema
·
G
IT & mobiler Jag håller på att få en knäpp här! :mad: Gång efter annan krånglar Word genom att vägra öppna doc, vara omöjligt att skriva i, typsnitt...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Grazila
·
IT & mobiler Hej Jag har en Hotmail-adress sedan många år och nu ändras sättet på vilket man får åtkomst till e-mailen. Jag har försökt göra så...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: Stereo
·
M
IT & mobiler Är det någon som vet en bra sida som enkelt kan förklara hur man byter layout, sätter in bilder osv på sin blogg? Min ser förjäklig ut...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Memorabilia
·
IT & mobiler Är det någon som vet vart man kan vända sig och få hjälp att tolka resultat från en scan med hijackthis?
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: soffa
·
IT & mobiler [EDIT]Äsch jag tror det löst sig, underligt nog! :o
Svar
7
· Visningar
3 415
Senast: maria85
·
IT & mobiler Någon som vet hur man får till det? Har dessutom programmerat så att menyn ligger på vänster sida och inte default horisontellt...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: nilema
·
IT & mobiler Jag har skapat mitt CV och min personliga presentation i QuarkXpress sedan tidigare för att göra en snygg layout. När jag sedan har...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Wembley
·
IT & mobiler Kära Bukefalosvänner! Nu behöver jag hjälp och råd. Min älskade HP-laptop som hackat en tid slocknade och den lokala datorreparatören...
Svar
5
· Visningar
1 369
Senast: DrPepper
·
IT & mobiler Är ett klassiskt gratisspel. Jag hade det på min gamla dator men win95 och det funkade jättebra. Igår kom jag att tänka på spelet och...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Med 10 tums skärm, När man pluggar, surfar och tittar på tv. Går det? Jag har tillgång till större dator men det är i såfall den jag...
Svar
10
· Visningar
1 040
·
M
IT & mobiler Hur kopplar jag ihop min skärm och min laptop så jag kan ha båda skärmarna fungerande samtidigt? alltså ex: photoshop på ena skärmen...
Svar
2
· Visningar
1 278
Senast: tyst
·
IT & mobiler Jag är superkass på datorer, kan typ kolla mail och bukefalos :) Nu har jag köpt en liten bärbar dator för att kunna skriva skolarbeten...
Svar
7
· Visningar
1 405
·
IT & mobiler Det har alltid öppnats i Firefox förut men efter att ha formaterat om datorn så öppnar den alltid i Explorer :confused: Jag använder...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Jag söker en bra, hållbar dator att photoshopa bilder med, sitta på nätet och se på film i främst, vill att datorn ska ha stark...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag har fått för mig att man kan göra labels i Word, men nu när jag kollar hittar jag det inte. Någon som vet? Eller om ni vet något...
Svar
1
· Visningar
763
IT & mobiler Jag hade på min förra dator (som just nu är död) ett program och minns inte vad det heter, men skulle verkligen behöva det. Det var ett...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Jag har en film, som bygger på ett powerpoint-bildspel och som därför är ganska stor (180 MB). Filmen visas i quicktime och jag har...
Svar
2
· Visningar
1 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka