Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Funkar Nintendo Wii på de flesta TV-apparater? Vi har en gammal LG (tjockTV), och vi funderar på att köpa ett Wii, men är osäkra på om...
Svar
5
· Visningar
3 542
Senast: ponny7
·
IT & mobiler På internethemsidor. Jag har skickat ett mail som inte har kommit fram. Kan den ansvarige för sidan se om personen fått det eller inte...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: ponny7
·
IT & mobiler Jag har lyckats ta några bilder på Island som jag är jättenöjd med och i kombination med att mina väggar hemma är väldigt kala skulle...
Svar
3
· Visningar
1 666
Senast: Centaur
·
A
IT & mobiler Okej, vet att det finns en del objektiv-trådar redan, men hittar verkligen inte de konkreta svaren jag är ute efter då jag är lite grön...
Svar
11
· Visningar
1 226
Senast: annaL90
·
IT & mobiler hur ska ja göra egentligen? har konto Swedbank och ska föra över pengar till konto i Nordea, men hur jag än vrider och vänder, så...
Svar
7
· Visningar
3 862
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Är det någon här på buke som vet hur man ändrar hur länge man vill att de nyaste låtarna ska ligga kvar i senast tillagda listan? :)
Svar
2
· Visningar
734
Senast: SweetBriar
·
M
IT & mobiler Hej. Jag har en gammal laptop som jag tänkt barnen ska få använda till spel o surf. Försöker ändra skärmupplösningen då allt är...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Unix
·
K
IT & mobiler halloj! Vilket är det bästa bildbehandlings pogramet du vet? Jag håller mycket på med bilder och ska få en ny dator så jag undrar...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: moiran
·
IT & mobiler det som är lite längre alltså... hur fasiken var det man fick fram det (fick texten till min tenta med "skumma tecken"... felkonverterat...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: tanten
·
IT & mobiler Hur förstorar man ikonerna på skrivbordet igen? Jag råkade förminska dom när jag rengjorde tangenterna... :o :crazy: Ha det bra i...
Svar
4
· Visningar
1 448
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Kanske en korkad fråga men jag vill slippa göra mig allt för dum när jag ringer telia... ;) I går kom det ett åskväder, jag ryckte ur...
Svar
2
· Visningar
847
·
IT & mobiler Det verkar som om min scroller inte riktigt funkar på musen, den verkar automatiskt kontrollera ljudvolymen istället för att dra upp å...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Dreama
·
IT & mobiler Jag har precis fått ett mail från nån som vill ha inloggningsuppgifter till min mail. Det första som slog mig var språket! Va fan -...
Svar
14
· Visningar
1 551
Senast: nidron
·
IT & mobiler SItter och "självlär" mig att göra en hemsida. Men då kom stötestenen bilder. Kan man ladda upp bilder direkt från hårddisken (så att...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag är nu officiellt dum i huvudet, men visst finns det väl en slags find&replacefunktion i word? Jag orkar inte byta ut något som...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Gabbi
·
IT & mobiler Vad gör hastigheten för skillnad? Vilket blir bäst att köpa, vanligt eller ett snabbare men också dyrare? Typ: "Minneskort med...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Bilderna tagna med digitalkameran blir stora som kylskåp. Sitter nu med "Paint" för att göra varje bild mer lätthanterlig och mindre...
Svar
5
· Visningar
3 372
·
P
IT & mobiler Har jag gjort, och det blev riktigt roligt.;) Nu ska jag bränna en skiva till henne och undrar vad som är bäst, alltså filformat. Vad...
Svar
1
· Visningar
725
·
M
IT & mobiler Jag söker en dator och jag behöver svar akut för min gamla har lagt av och jag är i stort behov av en, vet dock bara inte vilken. Har...
Svar
3
· Visningar
926
·
F
IT & mobiler Hur får man en ikon till Spotify på skrivbordet? Klicka i det när jag installerade det, men ingen kom upp :D
Svar
3
· Visningar
3 465
Senast: Fionúir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka