Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Funderar på att uppgradera till Winows sju men vad händer sedan när den börjar säljas? Blir man ombedd att betala och vad kostar det i...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Sharpless
·
Y
IT & mobiler Jag letar som en tok efter människor som spelar WOW (World of Warcraft), det skulle nämligen vara kul att kunna prata med någon på... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 959
Senast: GaliasSund
·
IT & mobiler Dammsög nyss och så stängdes dammsugaren av. Kollade påsen och den var full så jag satte i en ny. Då funkar inte dammsugaren istället...
Svar
5
· Visningar
25 538
Senast: yodadog
·
IT & mobiler Någon som vet vad som kan vara fel när man kan skicka och ta emot sms men inte ringa och ta emot samtal???
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Sjalen
·
IT & mobiler Finns det något bra gratisprogram om man vill klippa musik? Typ till en kür eller så.. Har klistrat lite i Windows movie maker men...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Upptäckte för någon dag sedan att jag av någon anledning inte kan få fram typ ü, é och liknande (utan måste istället kopiera skiten och...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: tomten
·
IT & mobiler Om jag vill skicka ett mail till flera personer, men vill inte att de ska se att jag skickat till många. Plus att jag tänker på att jag...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: nidron
·
IT & mobiler undrar om ngn vet ifall det finns något program som liknar photoshop, lr det enda jag behöver är så jag kan skriva snygg text på bilder...
Svar
5
· Visningar
1 202
IT & mobiler Jag fick ett roligt mail, en bild där det helt plötsligt dyker upp en giraff. Vidarebefordrade den till min mamma, men där dyker...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag ska köpa en ny kamera och märket är fastslaget till Nikon med anledning av att min pappa har en D300 om jag kan låna objektiv från...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: tomten
·
IT & mobiler Min tidigare dator kraschade och nu behover jag en ny, har alltsa skarm och tangenbord och mus. Dock funderar jag pa en barbar, da jag...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: LSD547
·
IT & mobiler Fick låna en digital systemkamera och så fotade vi hästen. Fick några bra bilder av alla 100 vi tog men dom kan bli bättre med PS. Jag...
Svar
18
· Visningar
1 415
M
IT & mobiler Just nu är det väl ungefär så här långt jag har kommit...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Efter att ha blivit helt beroende av Twitter och uppdaterar många gånger varje dag så vill jag ha något annat än bara på webben. Jag...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: nidron
·
IT & mobiler Hej Om jag har en kolumn med siffror, kan jag på något enkelt och snabbt sätt då göra så att hela kolumnen byter tecken? Alltså ett...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: tinaiva
·
IT & mobiler Efter att en diskussion uppstod i senaste bilder tråden angående detta tänkte jag att man faktiskt kan ta och starta en tråd om ämnet...
Svar
4
· Visningar
933
IT & mobiler Jag velar lite ang. diskmaskin. Först hade jag tänkt köpa en cylinda - då min mor frågat reparatören vilket märke det var minst...
Svar
12
· Visningar
9 227
B
IT & mobiler Jag försöker att öppna pdf filer på min dator så kommer det bara uppp massa teken. Siffor och % och massa obegrpligt. jag har windows...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: bifrost
·
IT & mobiler Jag har en blogg hos Blogspot som plötsligt börjat dyka upp på Google om man söker på "rätt" saker. Trots att jag både klickat i...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: GotAsecret
·
IT & mobiler Någon som har ett hum om vad det kostar att laga en laptopskärm? Mer värt att köpa ny dator? Och vart vänder man sig...? Har försökt...
Svar
11
· Visningar
3 467
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V