Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har letat som en tok efter ett badrumsskåp- gärna avlångt men inte bredare än 20 cm. Kan vara intressant med även andra sorts möbler...
Svar
16
· Visningar
1 152
Senast: EmelieR
·
Hemmet Hej! Har en fin liten soffa som jag har känslomässiga bindningar till, men som tyvärr inte får plats i min lägenhet just nu. Vill...
Svar
1
· Visningar
1 668
Senast: Dasjenka
·
Fritid Kan man slänga ned färsk basilika i en gryta/soppa som ska puttra ett tag, eller kommer det bli...konstigt? :D Gör ett storkok, så...
Svar
3
· Visningar
1 981
Senast: nidron
·
Fritid Nu har jag nog provat allt..nej,inte riktigt! Men jag får inte bort alla skrynklorna,har provat att stryka på 1an,törs ej gå upp till...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: movi
·
IT & mobiler Min dator har bråkat på sistonde men imorse stängde den av sig, jag fick inte igång den på 5 minuter men när jag startade den fungerade...
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Ja, finns inte den möjligheten längre? Jag har en lång spellista med musikvideos som jag ibland låter gå en stund när jag gör vissa...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: nmolsson35
·
Hemmet Om jag äger ett hus med lån och vill köpa ett annat hus (alltså sälja det jag äger idag), kan jag behålla de lån jag har och "föra över"...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: tomten
·
Hemmet Kanske en dum fråga, eller ja, det är den kanske inte egentligen, men finns kanske inte ett svar på det och varierar kanske en del...
Svar
17
· Visningar
5 994
Senast: Roxer
·
Trädgård & Växter Alltså, är det bäst att flytta om i trädgården på våren eller på hösten? Vad är bäst för växten för överlevnad på nya stället? Jag...
Svar
5
· Visningar
9 200
Senast: Scata
·
Hemmet iom att jag inte tycks hitta mitt drömhus funderar jag lite på att köpa en sommarstuga i stället. tittade på olika mäklarbyråer och...
Svar
7
· Visningar
1 575
Senast: vallhund
·
IT & mobiler Vet ingen aning om ifall detta är rätt forum att lägga detta inlägg i, men eftersom det delvis handlar om Internet så tyckte jag att den...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Hej! Tyckte att det var bäst att lägga min fråga här, annars får moderator flytta den :) Som rubriken lyder: Finns det några program...
Svar
4
· Visningar
1 525
Senast: Ek3n
·
Hemmet Jag behöver låsa eluttag utomhus. Vad finns det för alternativ? 2
Svar
21
· Visningar
10 106
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Spelade det lite smått när jag var yngre och hittade spelet för ett billigt pris häromdagen. Gillade det då så jag tänkte att jag köper... 2 3
Svar
40
· Visningar
9 602
Senast: Lenis
·
R
Fritid http://www.internetlankar.se/spel/nyrebus/1.htm Jag är fast på Nr.11. Tycker jag försökt med det mesta men men.. Ska iväg och jobba... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
34 018
Senast: zuum1337
·
Hemmet Ska måla om och byta knoppar på en byrå. Alltså knopparna som man drar ut lådorna med. Det heter väl knoppar... :o I alla fall har...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Fanzia
·
IT & mobiler Ska köpa en filmkamera som främst kommer användas till att filma när jag rider. Önskar alltså en bra kamera med BRA bildkvalite o...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Estivuz
·
Trädgård & Växter Vi har en stackars ensam liten syrénstam som växer i ett hörn i trädgården. Mina föräldrar å andra sidan har mer syrén än de kan njuta...
Svar
3
· Visningar
2 202
Senast: eyz
·
IT & mobiler Jag sitter och ska sammanställa en enkät, tyvärr så inser jag i efterhand att de frågor med svarsalternativ i form av ord/meningar...
Svar
6
· Visningar
1 795
Senast: meodeo
·
Hemmet Jag behöver inspiration! Det får gärna vara relativt nyrenoverade kök. Bor i en lägenhet som min pappa äger, en gammal från 50-talet...
Svar
11
· Visningar
1 944
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka