Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Vet inte om jag lade tråden rätt nu, annars kanske moderator kan vara vänlig att flytta? Vi kommer eventuellt köpa en ny bil snart...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: tomten
·
H
Trädgård & Växter Hej! Kan man odla purjo i en s.k. odlingsväska eller stor kruka/balja? Är det svårt att odla purjo och när ska man börja? Hur mkt sol...
Svar
1
· Visningar
1 703
Senast: majjijann
·
IT & mobiler Min laptop stänger av sig utan förvarning. Finns ingen röd tråd utan den kan vara i gång tio timmar eller tio minuter. Den är alltid...
Svar
9
· Visningar
1 365
Senast: Rhodugune
·
Hemmet Förra året så satte vi ut träoljespannen på balkongen och glömde sedan bort den. Alla vet ju hur vintern har varit med rejäla...
Svar
1
· Visningar
9 108
Senast: Natasha
·
Hemmet Jag tror bestämt att tvättmaskinen just har gått sönder :grin: Den lät lite konstigt ett tag, sedan smällde det till och den stannade...
Svar
12
· Visningar
2 361
Senast: Io
·
Trädgård & Växter I dag fick jag en gardenia i present av min x-svärmor. Jag har aldrig haft en sådan, men vet att dom är krävande så jag googlade för att...
Svar
2
· Visningar
2 345
Senast: Boerperd
·
Trädgård & Växter Vi har en liten gräsplätt på kanske 300 kvadrat som behöver "ryckas upp". Själva gräsmattan var helt död när vi flyttade in för 2½ år...
Svar
9
· Visningar
1 754
Senast: lady_vip
·
Hemmet Tanken är att vi i framtiden ska renovera vårat badrum helt,dvs ut med det gamla så det blir soprent,sen kakel/klinkers,nytt porslin...
Svar
5
· Visningar
15 489
Senast: vindvissla
·
Hemmet Nu har det äntligen hänt:) Jag ska få omgjort i alla rum med nya tapeter av min hyresvärd. Även köksgolvet ska bli nytt:love: Jag...
Svar
18
· Visningar
1 761
Senast: Sonic76
·
Trädgård & Växter Vi har en "takad" uteplats i trädgården som börjar sjunga på sista versen så jag tänkte bygga ett nytt tak till sommaren. Det befintliga...
Svar
7
· Visningar
4 840
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet :crazy: Har ett förråd, egentligen en klädkammare, som jag använder åt alla hundarnas saker foder, kläder, selar etc. Längs efter...
Svar
4
· Visningar
1 918
Senast: EmelieR
·
IT & mobiler Sitter och "handlar" på Dells hemsida, vill ha en liten Zino, men kan inte avgöra vilket grafikkort jag ska ta.. Det står mellan...
Svar
6
· Visningar
1 227
Senast: tomten
·
Hemmet Vad använder du hemma? Jag kan aldrig komma fram till vilket jag tycker bäst om. Har jag garnmopp så svär jag över att den har så taskig...
Svar
12
· Visningar
4 392
Senast: doglover
·
IT & mobiler Varje gång jag startar datorn har jag börjat få upp ett felmeddelande om att Java, eller mer exakt jusched.exe, inte är kompatibelt med...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: Riley
·
Hemmet Jag har drabats av hjärnstillestånd, tydligen värre än vanligt. Jag ska göra en sås att ha till en laxmiddag i påskhelgen. Det står helt...
Svar
14
· Visningar
14 718
IT & mobiler så här ser det ut om jag ska skriva denna text , så här ser det ut 60 1ag s2a 2r5r5va denna text :crazy: har inte ändrat i...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: urkella
·
Fritid Det gamla hederliga "Bubbles" i ny tappning. :D http://www.funnygames.nl/spel/wuppies_schieten.html
Svar
8
· Visningar
1 501
Senast: Fridolina
·
E
Hemmet Undrar om det är någon som har erfarenhet av renovering av köksluckor? Vårt kök är ett Marbodalskök från 1992, där luckorna blivit lite...
Svar
16
· Visningar
22 130
Senast: Sonic76
·
Hemmet Nån som vet om Ikeas angivna mått på hyllan broder är inner eller yttermått...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: Jonaz
·
IT & mobiler Dottern har lyckats få in skräpet i sin dator efter surfande på oceanup - trots Norton antivirusprogram - och det går inte att ta bort...
Svar
12
· Visningar
2 989
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka