Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Idag gjorde jag ett besök på Plantagen för att köpa "något" att ha på min balkong. Kom hem med två Mårbackapelargoner :love: och...
Svar
9
· Visningar
1 595
Senast: jaca
·
IT & mobiler Är det något man bör göra? Har en bekant som gjorde det nyligen men jag får inte ens loss dem från min dator (laptop). Iofs vågar jag...
Svar
8
· Visningar
3 043
Senast: Stalker
·
Fritid När vi stände poolen för vintern tömde vi ut lite extra vatten ifall det skulle bli mkt is. Men nu har den sjunkit ENORMT??? Vi har inte...
Svar
13
· Visningar
4 592
Senast: noble art
·
IT & mobiler min mail (hotmail) har på kort tid skickat ut tre omgångar med skräpmail till alla i min adressbok. vi har haft en gratisversion av...
Svar
7
· Visningar
1 906
Senast: tomten
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har 3 st rönnbärsträd i trädgården. Det är tre stycken på rad med forsytia(stavning?) häckar emellan. Alla tre har ganska...
Svar
3
· Visningar
4 696
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag har trasslat till det rejält och behöver stor hjälp ! Kan någon svara mig Ja eller Nej och hur i så fall: Kan man få tillbaka ett...
Svar
1
· Visningar
879
·
Hemmet Snaaaart är ju sommaren här:banana::banana: Vet att man kan torka äpplen mm men funkar det med jordgubbar också? Någon som har...
Svar
6
· Visningar
3 641
Senast: Lillagoajag
·
M
Fritid Har kommit på att det vore himla gutt med en pool man kunde svalka sig i om somrarna. Vi har nära till havet men det är ju inte himla...
Svar
11
· Visningar
2 886
Senast: catya
·
Trädgård & Växter Vi har en minipool på 2300 liter som vi fyllde igår. Nu är de ju varmt och skönt på dagarna, men sjunker ända ner till 7 grader på...
Svar
16
· Visningar
13 280
Senast: catya
·
Trädgård & Växter Vad kan man plantera/sticka ner i utekrukor så här års? Jag har efter mkt om och men plockat bort allt gammalt gran och tallris från...
Svar
13
· Visningar
4 217
Senast: EmelieR
·
Trädgård & Växter Köpte för nån vecka sen lökar av Ranunkel och Anemon. Stod på påsarna att man kan förodla dem inomhus i 6-8 veckor så jag petade ner dem...
Svar
2
· Visningar
1 212
Senast: Lily_Sthlm
·
Trädgård & Växter har en förskräckligt stor tuja häck som inte ser mycket ut för värden, nån som vet om man kan kapa den ca halvmeter över marken och om...
Svar
5
· Visningar
4 042
Senast: kol
·
IT & mobiler När jag startade datorn idag så kom det upp en ruta med förslag att välja webläsare, jag valde inget men plötsligt börjar datorn spela...
Svar
4
· Visningar
929
·
Hemmet Jag och pojkvännen ska flytta ihop och ska nästa vecka kolla på två hyreslägenheter som vi har chans att få :) Jag kom på att vi borde... 2
Svar
25
· Visningar
2 972
Senast: susekl
·
S
Fritid Någon som vet vad detta kan vara för något? Kan det vara något som har med bakning att göra? De är mellan 20-60 cm ungefär... i trä!
Svar
12
· Visningar
1 842
Senast: mimmipigg
·
Trädgård & Växter Är det bara att ösa på skiten eller ska man göra nånting med den innan ? Är Hästgödsel bra för rabatterna? Har tidigare använt...
Svar
6
· Visningar
3 871
Senast: Luff
·
M
IT & mobiler Jag sitter och skriver ett stort arbete i word. Arbetar i Windows Vista. När jag gör om arbetet till pdf kommer inte sidfoten med...
Svar
7
· Visningar
4 074
·
Trädgård & Växter Jag och sambon har flyttat till ny lägenhet med tillhörande uteplats och en liten rabatt. Rabatten ligger mot söder och har sol en stor...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Jag har jagat runt efter en videokamera med lagringsmediet Mini DV, det tycks vara helt omöjligt att få tag på en? Finns dom inte...
Svar
6
· Visningar
1 447
Senast: Rhodugune
·
Trädgård & Växter Kan man använda traktordäck som man delar på och använder plastmattor och "limmar" ihop med silocon? Eller är det allt för giftigt från...
Svar
12
· Visningar
4 478
Senast: foxy_lejdy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka