Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och min sambo har börjat lite smått att titta efter hus och nu har vi hittat ett som verkar såå fint! MEN det är ett radhus. Och jag...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: tomten
·
IT & mobiler Stor panik idag nar bade min mamma och min sambo fatt email fran mig jag inte skickat. Jag kommer inte in pa min hotmail. Min "fraga"...
Svar
4
· Visningar
1 250
Senast: nidron
·
A
Fritid Jag har fått ett sådant sug på att sy korsstygn, problemet är bara att här i stan har jag inte funnit någon butik som säljer hela "kitt"...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: Maran
·
M
IT & mobiler Hur byter jag språk på webbläsaren? Istället för arkiv, redigera, visa, favoriter och verktyg, så står det på engelska, file, edit...
Svar
9
· Visningar
2 004
Senast: sita
·
IT & mobiler Ett mycket stort mysterium för mig: det finns en enda sida som jag inte kan komma in på från min dator: www.whippetfolk.se Jag...
Svar
4
· Visningar
1 032
·
S
IT & mobiler Hur många gånger jag än ställer om den halakar den bakåt igen och är alltid mellan 10-30 min senare än vad den borde vara. Varför...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: lillkillen
·
IT & mobiler Fick en voddlerinvite av en vän idag. Installerade och allt gick felfritt. Kollade även igenom kraven för voddler och det var inget fel...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: astronaut
·
T
IT & mobiler jag har en digitalkamera som jag filmar med. men när jag sedan klipper uhop och lägger upp på YT, blir mina kassa i kvalite, medans...
Svar
1
· Visningar
638
·
Hemmet Någon som vet vilket det minsta tillåtna måttet för sovrum är? Vi har fastnat för ett hus där två av sovrummen ligger på ca 7-7½ kvm...
Svar
16
· Visningar
11 226
Senast: Sedna
·
Hemmet Hörrni, alla som såg länken som någon visade här i höstas om ett hus som var till salu, som hade en massa dockor och grejer i hela huset...
Svar
5
· Visningar
1 454
Senast: NiNi
·
Trädgård & Växter Jag har tänkt att göra en rabatt med "mormorsblommor" d.v.s gamla sorter som fanns förr. Har ni några förslag på sådana? Akleja...
Svar
5
· Visningar
4 582
Senast: moiran
·
IT & mobiler Ska köpa en skrivare, men vad ska man eg satsa på? Egentligen vill jag 'lägga så lite som möjligt', då jag inte skrivr ut hysteriskt... 2
Svar
26
· Visningar
2 330
·
IT & mobiler :confused:förmodlingen är det jag som har helt noll koll på datorer men det är så att jag ska skicka in en tävlingsanmälan..när jag...
Svar
11
· Visningar
1 119
Senast: _Aldís_
·
Hemmet Det läcker från mitt tak. Vid ventilationstrumman till badrummet kryper det ner smältvatten, gissningsvis har det blivit en glipa mellan... 2
Svar
20
· Visningar
4 483
Senast: lahsd
·
Hemmet Vi hyr ett äldre hus som har visat sig vara lite väl frikostigt med att släppa ut värmen. Vi har trots att vi eldat upp ca 20 kubik ved...
Svar
10
· Visningar
2 709
Hemmet Kör en rövare och frågar här, kanske har jag tur... Är det någon som sett sådant nyligen och kan tipsa om var man kan hitta det?
Svar
1
· Visningar
1 480
Senast: Shenzi
·
Trädgård & Växter http://videon.se/win/intressant-ide-for-dig-som-ar-trott-pa-massproducerad-mat/ Snubblade över den här videon och insåg ganska snabbt...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Shenzi
·
Trädgård & Växter Jag vill ha många blommor i vårt hus, men de dör hela tiden! Jag är en blom-mördare! Jag vattnar och vattnar (inte för mycket...
Svar
12
· Visningar
7 971
Senast: tanten
·
Hemmet Nu börjar det (äntligen :eek: ) bli aktuellt för oss att renovera badrummet - det badrum som bara blev slaget av Riddes badrum i seniors... 2 3
Svar
41
· Visningar
21 050
Senast: ameo
·
IT & mobiler Eftersom det verkar krångligt och dyrt att köpa nytt obektiv till min olympus funderar jag på att uppgradera till en ny kamera istället... 2
Svar
21
· Visningar
1 902
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈