Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag vet att det handlar om mobil och inte datorer men var inte säker på var man kunde starta denna tråden :) Jag har två mobiler från...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: tomten
·
IT & mobiler Har lyckats komma åt en knapp som har med % zoomning på internet att göra tydligen. Så nu är alla bokstäver jättsemåa och det går nästan...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Sandra78
·
IT & mobiler Har funderingar på att införskaffa en ny dator, och funderar då på om det finns chans att få in lite pengar genom att sälja nuvarande...
Svar
2
· Visningar
1 042
·
Trädgård & Växter Snart är det vår :love:och jag har ev möjlighet att ha en egen trädgård.. :bump: Filurar lite på, kan man bygga ett eget växthus av...
Svar
6
· Visningar
2 073
Senast: foxy_lejdy
·
Fritid Som rubriken lyder. Det jag vill kunna dra är typ ta hästen till/från sommarbete / ev vet besök (inte att kuska land o rike runt på... 2
Svar
34
· Visningar
4 002
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Vi ska flytta och ska skaffa nytt bredbandsabonnemang. Vad har ni för bredband? Vilken hastighet? Vad får ni betala per månad? Har...
Svar
1
· Visningar
883
·
IT & mobiler Jag vill börja blogga igen.. men alltså, jag vet inte hur man fixar sig en personlig blogg!? Alltså det finns ju oftast mallar att...
Svar
19
· Visningar
1 742
Senast: Elektron
·
F
Fritid Någon som vet något om tavlornas konstnärer? Eller någon annan information, värde skulle vara intressant. Den stora tavlan (med...
Svar
1
· Visningar
1 153
Senast: IIII
·
E
Hemmet Jag har en röd cylinderhatt jag köpte för några hundralappar till en hattfest i julas. Den är väldigt vacker men inte så.. användbar...
Svar
11
· Visningar
4 954
Senast: Basilika
·
IT & mobiler har en massa musik lagrat i datorn, tyvärr i "vanligt format" skulle vilja bränna dem till mp3 o ha i bilen, men får dem inte till...
Svar
1
· Visningar
771
·
IT & mobiler Bärbar dator,Hp 530, Firefox 3.6.2, windows vista home basic. Nu har jag datorn något år på nacken,men den är ju inte lastgammal(2år)...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Boop
·
IT & mobiler Hur gör jag för att ändra URL:n till en egen text? Exempel: ... läste jag i artikeln som du hittar HÄR. Hur ändrar jag länken till...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Boop
·
IT & mobiler och det heter trojan horse SHeur3.MFR och det går inte att få bort. Hittar ingen info på internet heller. Någon som kan hjälpa mig...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Vad har 1ag lyckats med? sitter med en laptop och har nummer på tangentbordet vid sidan av dom vanliga bokstäverna och nu väljs dom i...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler Vad finns det för alternativ egentligen om man vill ha mobilt abonnemang med fast månadsavgift. Någon som har ett bra abonnemang som kan...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: Maran
·
Hemmet är inte riktigt förtjust i de nya eu-direktivet att alla vanliga glödlampor skall bort, och att de bara skall finnas lågenergilampor... 2
Svar
20
· Visningar
5 927
·
Hemmet Tänk er scenariot att storbonden X har köpt upp ett par mindre gårdar och har valt att inte stycka av dem utan låter hyra ut...
Svar
4
· Visningar
2 372
·
Hemmet Hejsan, finns det nån här inne som är duktig på tavlor? har ärvt denna, vill gärna veta så mycket som möjligt. hittar inte så mycket...
Svar
3
· Visningar
3 828
·
Trädgård & Växter Jag är inte särskilt intresserad av växter egentligen, en del kan vara fina att se på och oftast får de vatten nån gång ibland:angel...
Svar
15
· Visningar
7 051
Senast: Comfort
·
IT & mobiler Jag ska ju som sagt flytta snart och kommer få en delad uppkoppling med syrran och hennes man. Dock så använder de sina datorer och jag...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31