Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har lyckats komma åt en knapp som har med % zoomning på internet att göra tydligen. Så nu är alla bokstäver jättsemåa och det går nästan...
Trädgård & Växter
Snart är det vår :love:och jag har ev möjlighet att ha en egen trädgård.. :bump:
Filurar lite på, kan man bygga ett eget växthus av...
IT & mobiler
Vad finns det för alternativ egentligen om man vill ha mobilt abonnemang med fast månadsavgift. Någon som har ett bra abonnemang som kan...
Trädgård & Växter
Jag är inte särskilt intresserad av växter egentligen, en del kan vara fina att se på och oftast får de vatten nån gång ibland:angel...
IT & mobiler
Jag ska ju som sagt flytta snart och kommer få en delad uppkoppling med syrran och hennes man. Dock så använder de sina datorer och jag...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...
Hästmänniskan Norrbotten är inte så billigt, och har marken skog här blir den fort rätt så dyr, men söderut är dom så kräsna med pendlingsavstånd så...