Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det läcker från mitt tak. Vid ventilationstrumman till badrummet kryper det ner smältvatten, gissningsvis har det blivit en glipa mellan... 2
Svar
20
· Visningar
4 483
Senast: lahsd
·
Hemmet Vi hyr ett äldre hus som har visat sig vara lite väl frikostigt med att släppa ut värmen. Vi har trots att vi eldat upp ca 20 kubik ved...
Svar
10
· Visningar
2 709
Hemmet Kör en rövare och frågar här, kanske har jag tur... Är det någon som sett sådant nyligen och kan tipsa om var man kan hitta det?
Svar
1
· Visningar
1 480
Senast: Shenzi
·
Trädgård & Växter http://videon.se/win/intressant-ide-for-dig-som-ar-trott-pa-massproducerad-mat/ Snubblade över den här videon och insåg ganska snabbt...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Shenzi
·
Trädgård & Växter Jag vill ha många blommor i vårt hus, men de dör hela tiden! Jag är en blom-mördare! Jag vattnar och vattnar (inte för mycket...
Svar
12
· Visningar
7 971
Senast: tanten
·
Hemmet Nu börjar det (äntligen :eek: ) bli aktuellt för oss att renovera badrummet - det badrum som bara blev slaget av Riddes badrum i seniors... 2 3
Svar
41
· Visningar
21 050
Senast: ameo
·
IT & mobiler Eftersom det verkar krångligt och dyrt att köpa nytt obektiv till min olympus funderar jag på att uppgradera till en ny kamera istället... 2
Svar
21
· Visningar
1 902
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler WHY?! Det står "din kontaktlista är full" bla bla bla. Att radera folk för att kunna lägga till nya hjälper inte så det måste vara...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag är riktigt sugen på att skaffa mig ett snyggt medicinskåp, var kan man hitta såna här? Hittar bara ett på ikea och det är inte...
Svar
14
· Visningar
8 343
Senast: hvala
·
Fritid Jag är helt nybörjare och totalt okunnig.:o Men jag vill trots det köpa mig en bra kamera och har hamnat i en djungel.. Jag är typ... 2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: Armani__
·
IT & mobiler Hur gör man för att få en helt öppen profil på Facebook? Det handlar självklart om min egen och jag tycker att jag har ändrat alla...
Svar
4
· Visningar
1 848
Senast: AstonVilla
·
Hemmet hej. jag och sambon bor i en "2:a" men det finns dock ett liiiitet rum som idag används som förråd/skafferi/städskrubb. men då sonen...
Svar
5
· Visningar
3 768
Senast: Snurrfian
·
Fritid Hur visas de? Är det ett slumpmässigt urval varje gång man går in? Eller är det kanske de vars sida man besöker oftast, alternativt de...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: Septicemia
·
T
IT & mobiler Jag skulle vilja ladda hem ett program där jag kan redigera lite bilder, typ göra svart-vitt, klippa och lite såna där enklare grejer...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Nu är jag i upplösningstillstånd, datorn craschade för ett tag sedan och nu är den åter i bruk men det finns ingen ljudenhet :cry...
Svar
4
· Visningar
2 680
Senast: Calazirya
·
IT & mobiler Har köpt det och installerat på familjens tre datorer. Det står att man kan installerad det på just tre datorer. Men hur sjutton kan...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Bor i Comhem-hus och de som finns på deras hemsida är: Motorola VIP1920 Humax CXHD-5000C Humax HDPVR-1000C Samsung DCB-P770Z och...
Svar
16
· Visningar
2 171
Senast: tomten
·
IT & mobiler Ja kan man ens det, utan att formatera om hårddisken? Jag har tydligen fått något skit i datorn, men var i från vet jag inte. Mest...
Svar
16
· Visningar
1 759
Senast: Boj
·
Hemmet Bilder neranför visar mitt rum som det ser ut nu efter att ha dragit ut ett litet bord och städat och anndra saker ligger i sängen. Men...
Svar
15
· Visningar
2 556
Senast: Cinora
·
Hemmet På fredag ska vi ha middag här hemma. Jag hade tänkt att vi skulle äta fondue, jag tycker att det är mysigt att alla sitter och plockar...
Svar
17
· Visningar
10 262
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka